ثبت نام دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام از شرکت ها و سازمانهای متقاضی حضور در فرآیند دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران ICTINQA از سوم مرداد۹۱ آغاز شده است و شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: باتوجه به استقبال متقاضیان و به منظور تسهیل در فرآیند ثبت نام از متقاضیان، مهلت ثبت نام در فرآیند دومین دوره جایزه به مدت ۱۵ روز کاری تمدید شده است.

براین اساس ثبت نام از متقاضیان تا تاریخ ۲۱ شهریورماه جاری ادامه می یابد و تمامی شرکتها، سازمانها، بانکها، دانشگاهها و پارکهای علم و فناوری متقاضی حضور در فرآیند دومین دوره جایزه می توانند با مراجعه به سایت WWW.ICTINQA.IR نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

در این راستا از تمامی سازمانهای حوزه ICT کشور دعوت شده تا در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با حضور فعال در فرآیند این جایزه، به سمت توسعه پایدار و تعالی سازمانی شرکتها و سازمان های متبوع حرکت کنند.

 

هدف از برگزاری این جایزه ارتقای کیفیت ارائه خدمات زیربنایی دولت الکترونیک عنوان شده و انتقال دانش و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت کیفیت و خود ارزیابی به واحدهای متقاضی از برنامه های دبیرخانه جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.