ثبت نام طرح ترافیک از آبان ماه

جام جم آنلاین: معاون اجرایی سازمان حمل و نقل شهرداری تهران با بیان اینکه ثبت‌نام برای آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ از نیمه اول آبان ماه آغاز می‌شود، گفت: امسال تعدادی از سهمیه مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک نهادهای دولتی و سهمیه بگیرها کسر و به ارگان های حمایتی مانند بنیاد شهید و جانبازان اضافه شده خواهد شد.

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، وحید نوروزی با بیان مطلب فوق، افزود: ثبت‌نام آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ همانند سال گذشته به صورت اینترنتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام برای آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ از نیمه اول آبان ماه آغاز می‌شود، اظهارداشت: میزان مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۲ مانند امسال خواهد بود یعنی ۹۸ هزار و ۲۰۰ فقره که به صورت روزانه و هفتگی به فروش خواهد رسید.

معاون اجرایی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: لایحه نرخ مجوزهای ورود به محدوده طرح ترافیک در سال ۹۲ تدوین شده است و به زودی به شورای شهر تهران ارائه می‌شود.

نوروزی تاکید کرد: پرداخت عوارض و ‌داشتن معاینه فنی معتبر از الزامات ثبت‌نام اینترنتی آرم‌های طرح ترافیک سال ۹۲ خواهد بود و خودروهایی که برگه معاینه فنی نداشته باشند امکان دریافت مجوز طرح ترافیک نخواهند داشت.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.