ثبت نام مجدد داوطلبان کنکور ۹۱ آغاز شد

داوطلبانی که به دلیل آماده نبودن سوابق تحصیلی‌شان، موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال ۹۱ دانشگاه آزاد،نشده‌اند می‌تواننداز امروز نسبت به ثبت‌نام خود اقدام ‌کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه برنا و بر اساس اعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از داوطلبان آزمون‌های غیرپزشکی و علوم پزشکی سال ۹۱ که بدلیل عدم وجود سابقه تحصیلی موفق به ثبت نام در این آزمون نشده‏‌اند می‏توانند از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰/۱۱/۹۰ تا روز شنبه مورخ ۶/۱۲/۹۰ با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بنابراین گزارش داوطلبان طی مهلت اعلام شده می‏‌توانند با مراجعه به این پایگاه نسبت به مشاهده و دریافت دفترچه راهنما اقدام نمایند.

گفتنی است فروش کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۱ این دانشگاه به صورت اینترنتی از طریق پایگاه مرکز آزمون صورت می‌گیرد و البته داوطلبان امکان تهیه کارت اعتباری از طریق خودپردازهای بانک ملی ایران در سراسر کشور را هم دارند.

لازم به ذکر است آزمون سراسری سال ۹۱ دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای ۱۵-۱۶ و ۲۹ تیر‌ماه به ترتیب در رشته‌های گروه غیرپزشکی و پزشکی برگزار می‌شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.