جای خالی برنامه ریزی دقیق درصنعت کشاورزی

چهارشنبه ۱۷ خرداد – ۰۳:۴۶:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

بزرگواری مطرح کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس نهم با اشاره به اینکه تا کنون برنامه ریزی های مناسبی در بخش کشاورزی جهت ایجاد اشتغال پایدار و همین طور بهره وری در محصولات انجام نشده است، گفت: دولت می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و کاربردی علاوه بر کاهش مشکلات کشاورزان؛ اشتغال پایدار را نیز در این صنعت ایجاد کند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل خانه ملت، سید علی محمد بزرگواری افزود: دولت باید با یک برنامه ریزی کاربردی صنعت کشاورزی را توسعه دهد و این امر موجب می شود برای افراد بسیاری اشتغال ایجاد کنیم.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس هشتم ادامه داد: با توجه به فراهم بودن شرایط کشاورزی در مناطق مختلف کشور ، ما نیازمند یک برنامه ریزی کلان هستیم تا با اجرای آن، کشاورزی رونق گرفته و کشاورزان نیز بیشتر از گذشته از دسترنج خود بهره‌مند شوند.
بزرگواری تأکید کرد: برخی از محصولات کشاورزی بعد از تولید و بدون فرآوری به بازار عرضه می شوند، اما واسطه ها همیشه به عنوان دست های پشت پرده در تعیین قیمت آن نقش دارند، بطوری که حضور آنها در بازار آثار ناگواری از قبیل بی ثباتی قیمت را در بر خواهد داشت.
وی افزود : دولت باید بخش خصوصی را به نحوی مطلوب حمایت کند تا این بخش بدون هیچ محدودیتی در عرصه‌های مختلف صنعتی سرمایه‌گذاری کرده و موجب رشد و توسعه بخهش کشاورزی کشور شود.
نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس نهم در پایان یادآور شد: دولت می تواند با حمایت از صنعت کشاورزی و نیز استفاده از پتانسیل های این صنعت موجب رونق آن شده و زمینه اشتغال را نیز در این بخش فراهم کند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۶۱۵۴۶۲۰۹۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.