جبهه پایداری ضلع اول انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ خواهد بود

۲۳ام بهمن ،

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه جبهه پایداری ضلع اول انتخابات آتی ریاست جمهوری خواهد بود، از سایر گروه‌ها و تشکل‌ها برای اتحاد با این جبهه در انتخابات دعوت کرد.

حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران به ورود جبهه پایداری به عرصه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اشاره کرد و گفت: جبهه پایداری تصمیم گرفته است که برای انتخابات سال آینده کاندیدا معرفی کند.

وی در ادامه افزود: در خصوص اشخاص مختلفی بحث و اولویت‌بندی‌ها نیز مشخص شده است و به زودی کاندیدای مورد نظر این جبهه اعلام خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص اعلام نام سعید جلیلی، سیدمسعود میرکاظمی و سیدپرویز فتاح به عنوان نامزدهای جبهه پایداری گفت: چنین مسئله‌ای را تایید نمی‌کنم که اینها می باشند یا نیستند.

حسینیان همچنین در خصوص ائتلاف با ۱+۲ گفت: ما یک کاندیدای مشخص داریم و معتقدیم کاندیدای ما اصلح است و تلاش خواهیم کرد تا شناخته شده و آرای مردم را جلب کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با ۱+۲ ائتلاف خواهید کرد، اظهار داشت: ما از سایر گروه‌ها می‌خواهیم برای انتخابات سال آینده با جبهه پایداری متحد شوند.

حسینیان در خاتمه تاکید کرد:‌ جبهه پایداری ضلع اول انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهد بود.
انتهای پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.