ثروتی: پایداری چون اقلیت شده به دنبال فراکسیون اصولگرایان است/ جبهه پایداری و اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال استراتژی و مسائل خاص خود بوده است قطعا در انتخابات ریاست جمهوری نیز جدا از دیگر اصولگرایان وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

موسی الرضا ثروتی گفت: اختلاف اصولگرایان زمانی آغاز شد که جبهه پایداری با ورود به عرصه انتخابات، راه خود را از دیگر اصولگریان جدا کرد. وی افزود: اگر نمایندگان جبهه پایداری در انتخابات اکثریت را بدست می‌آوردند، قطعا بیان می‌کردند که اصلا نیازی به فراکسیون واحد اصولگرایی نیست، ولی به دلیل اینکه در حال حاضر جز اقلیلت‌ها محسوب می‌شوند ، به دنبال ایجاد فراکسیون واحد اصولگرایی هستند.

ثروتی یاد آور شد: حال ما معتقدیم باید فراکسیون واحد اصولگرایی با توجه به سلایق مختلف موجود در این جناح تشکیل شود و رهروان ولایت، ایثارگران، جبهه پایداری و دیگر انشعابات اصولگرایی زیر یک چتر واحد جمع شوند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد احزاب اصولگرایان را در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به اینکه جبهه پایداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال مسائل خاص خود بوده است قطعا در انتخابات ریاست جمهوری نیز جدا از دیگر اصولگرایان وارد عرصه انتخابات خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد گفت: در انتخابات ریاست جمهوری جبهه متحد اصولگرایان، جامعتین و جبهه پیروان خط امام و رهبری با یکدیگر و جبهه پایداری، گروه‌های مستقل و اصلاح طلبان نیز جدا از هم وارد عرصه انتخابات خواهند شد.

۲۷۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.