جلیلی هم بیاید کاندیدای ما لنکرانی است

۳۱فروردین۱۳،

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری نگران تعدد نامزدهای اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیست و معتقد است این انتخابات، دو قطبی بین اصولگرایان خواهد بود.

به گزارش مشرق، روح‌الله حسینیان در گفت‌وگو با خانه ملت، دربارهٔ تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: من هیچ نگرانی در تعدد نامزدهای اصولگرایان نمی‌بینم.

انتخابات ریاست جمهوری بین اصولگرایان دوقطبی می‌شود

نماینده مردم تهران،‌ ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا با این وضع، آرای اصولگرایان شکسته نخواهد شد،‌ توضیح داد: خیر، آرا شکسته نمی‌شود؛ زیرا انتخابات دو قطبی بین اصولگرایان است و بالاخره یکی از اصولگرایان رأی می‌آورد.

رقابت میان اصولگرایان نباید به ضدرفاقت تبدیل شود

وی افزود: آن چیزی که سبب نگرانی می‌شود این است که اصولگرایان رقابت را به ضد رفاقت تبدیل کنند و رفاقت‌ها را نادیده بگیرند و به خاطر اختلاف سلیقه در معرفی کاندیداها، با یکدیگر به ستیز و دعوا بعضیزند؛ در غیر این صورت نگرانی از این بابت که اصولگرایان کاندیداهای مختلفی دارند، وجود ندارد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس در واکنش به اعلام کاندیداتوری زاکانی بیان کرد: هیچ مانعی ندارد اگر هرکسی خود را در حد این می‌داند که نامزد ریاست جمهوری شود، به میدان بیاید زیرا در نهایت، انتخاب با مردم است.

جبهه پایداری در حمایت از نامزد مورد نظرش، تغییر رویه نمی‌دهد

حسینیان در پاسخ به این سوال که پس از معرفی لنکرانی از سوی جبهه پایداری، خبرها حکایت از آن دارد که سعید جلیلی ـ دیگر گزینه جبهه پایداری- خود را برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند، در این شرایط، آیا نظر جبهه پیروان برای حمایت تغییر نخواهد کرد، توضیح داد: جبهه پایداری شش ماه مطالعه کرده و به این نتیجه رسیده که لنکرانی را معرفی کند؛ در کار سیاسی هم معنا ندارد که بعد از معرفی فردی، نسبت به حمایت از وی، عقب نشینی شود و تغییر رویه صورت گیرد.

عضو کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس ادامه داد: وقتی سه راه حل مساوی برای اخذ یک تصمیم وجود داشته باشد،‌ چاره‌ای نیست که یکی از آنها انتخاب شود؛ جبهه پایداری نیز پس از شش ماه مطالعه به سه نفر (جلیلی، فتاح و لنکرانی) رسید که در سطح یکسانی بودند؛ یکی از نظر مدیریت قوی‌تر بود، یکی به لحاظ سوابق اجرایی و یکی از نظر ولایتمداری؛ ولی چون جبهه نمی‌توانست هر سه نفر را معرفی کند، نهایتا لنکرانی را اعلام کرد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.