جدال شهرداری تبریز برای بقا در لیگ برتر

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۲:۵۰:۱۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته سی و سوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بازی حساسی مقابل فجر سپاسی شیراز دارد .
به گزارش خبرگزاری آریا ، شهرداری در این بازی که امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز انجام می شود باید برای حفظ امیدهای خود برای ماندن در لیگ برتر سه امتیاز بازی را از آن خود کند در غیر این صورت این تیم باید خود را برای وداع از لیگ یازدهم آماده نماید .
اما در مقابل تیم فجر سپاسی برای آنکه از منطقه خطر فاصله گیرد تنها به یک امتیاز از سه امتیاز بازی امروز نیاز دارد و می تواند با کسب ۴۰ امتیاز با خیالی آسوده پای در رقابت های هفته پایانی بگذارد .
شهرداری تبریز در صورتی که موفق از زمین مسابقه خارج شود با ۳۶ امتیاز امیدهای خود برای ماندن در لیگ برتر را به هفته پایانی می برد و می تواند به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد.
البته تنها نتیجه گرفتن شهرداری تبریز در بازی های مستقیم پیش رو برای ماندن این تیم در لیگ برتر کفاف نخواهد کرد و شهرداری تبریز باید امیدوار باشد که همسایه های این تیم در انتهای جدول در این دو هفته پایانی نتیجه دلخواه را نگیرند .
تیم های راه آهن و ملوان با ۳۶ و فجر سپاسی ، مس کرمان و پرسپولیس تهران با ۳۹ امتیاز که خطر سقوط به لیگ برتر را بیخ گوش خود احساس کرده اند در این هفته برای گرفتن سه امتیاز یا حداقل تک امتیاز بازی به مصاف حریفان می روند .
شهرداری تبریز که با بیژن عزیزی در دو بازی اخیر مقابل صنعت نفت و استقلال خوب نتیجه گرفته باید در این بازی نیز سه امتیاز را به دست آورد تا چراغ لیگ برتری این تیم را که فصل گذشته اکبر میثاقیان آن را روشن کرد خاموش نشود .
تماشای بازی امروز دو تیم رایگان اعلام شده است.
البرز حاجی پور به کمک حسین خانبان و مجید ویشگاهی قضاوت این بازی را بر عهده خواهند داشت.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۴۵۰۱۵۳۲۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.