جدول زمان‌بندی دوسالانه‎های تجسمی منتشر می‎شود

۰۴ تیرماه ۱۳،

مدیر مرکز هنرهای تجسمی در پاسخ به هنرآنلاین:

علی اصغر امیرنیا گفت: به زودی جدول ثابتی برای همه دوسالانه‏‌های تجسمی از سوی مرکز هنرهای تجسمی منتشر خواهد شد.

علی اصغر امیرنیا صبح امروز در نشست خبری ششمین دوسالانه تصویرگری در پاسخ به خبرنگار هنرآنلاین دربارهٔ نگاه تازه مرکز هنرهای تجسمی به زمان بندی دوسالانه‏‌ها گفت: برای هر ۹ دوسالانه تجسمی یک جدول زمانبندی ثابتی طراحی شده است که به زودی اعلام می‏‌شود تا به وسیله آن همه بدانند که کدام دوسالانه در کدام ماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به تازگی شورایی با عنوان شورای هنر در مرکز هنرهای تجسمی تشکیل شده است تا خلاء به وجود آمده در زمینه برگزاری بی‌نظم دوسالانه‎ها رفع شود. در واقع وجود این خلاء برای خود ما از مدت‎ها قبل مشهود بود زیرا بسیاری از دوسالانه‏‌ها به صورت چهارساله یا با تاخیرهای طولانی برگزار می‌شوند.

مدیر مرکز هنرهای تجسمی با بیان اینکه تاخیر در برگزاری دوسالانه تصویرگری به سبب مشکلاتی در معاونت هنری بوده است افزود: سعی کردیم در شورای سیاست‎گذاری دوسالانه تصویرگری از اعضای معاونت امور هنری استفاده کنیم زیرا به هر حال آنان از کاربران هنر تصویرگری می باشند.

امیرنیا گفت: دو جلسه از مجموعه جلسات شورای هنر برگزار شده است و جدول زمانبندی در حال طراحی است که به زودی به دست اصحاب رسانه خواهد رسید. البته ابتدا باید چارچوب‏های لازم مشخص شود و وضعیت دوسالانه‏‌های به تعویق افتاده روشن شود تا بتوان جدول را ارائه کرد.

گزارش تصویری مرتبط

انتهای پیام/
۶۵/۳۲

 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.