جدیدترین آمار فروش بنز و ب ام و

فروردین ۱۴۰۳

دایملر اعلام کرده طی ماه ژوئن فروش خودروهای مرسدس بنز در سراسر دنیا ۸ درصد بیش از ماه مشابه در سال ۲۰۱۲ بوده و در مجموع به ۱۳۱ هزار و ۶۰۹ دستگاه رسیده است. این حد نصاب تازه‌ای برای مرسدس بنز محسوب می‌شود که آن را مرهون افزایش چشمگیر تقاضا در بازار چین است.و اما ب ام و ، در ماه ژوئن فروش خودروهای سری ۳ ب ام‌ و در آمریکا ۶۳ درصد افزایش یافت و ضمن ثبت حد نصابی تازه برای خودروساز آلمانی، فاصله ب ام‌ و را با مرسدس بنز در بازار خودروهای لوکس این کشور به کمترین حد کاهش داده است.

url
چهارشنبه قبل دایملر در بیانیه‌ای اعلام کرد: تقاضا برای خودروهای مرسدس بنز در چین ۱۶ درصد رشد داشته و به ۱۹ هزار و ۵۴۹ دستگاه رسیده است. فروش در آمریکا هم ۱۰ درصد بیشتر شده و به ۲۴ هزار و ۴۱۵ دستگاه رسیده است. فروش مرسدس بنز در اروپا، بر خلاف روند فعلی بازار، ۳ درصد افزایش داشته و خودروساز آلمانی بیش از ۶۳ هزار دستگاه خودرو را به خریداران تحویل داده است. این در حالی است که فروش در آلمان ۴ درصد کاهش یافته است.

db6169a7cb5eb3817fb717acdf346de5
فروش کل ب ام‌ و در این ماه با رشدی ۲۵ درصدی به مجموع ۲۷ هزار و ۷۴ دستگاه رسید، در حالی ‌که فروش مرسدس بنز با ۸/۹ درصد افزایش به ۲۴ هزار و ۴۱۵ دستگاه رسید. در این ماه فروش رقیب دیگر، لکسوس هم ۷/۶ درصد بیش از ماه مشابه در سال قبل بوده و به ۲۱ هزار و ۳۵۵ دستگاه رسیده است. بی‌ام‌و می‌گوید: فروش خودروهایش از ابتدای سال جاری میلادی تا پایان ماه جولای ۱۱ درصد افزایش داشته و مرسدس بنز این نسبت را ۱۰ درصد اعلام کرده است.

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.