جدیدترین آمار فروش فیلم‌های عیدفطر

قانون- مدیرعامل دفتر «فیلمیران» جدید‌ترین آمار فروش و وضعیت نمایش فیلم‌های «کلاه‌قرمزی و بچه ننه»، «بی‌خداحافظی» و «ضد گلوله» را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، علی سرتیپی درباره‌ی آمار فروش فیلم‌ها گفت: دوم شهریورماه «کلاه قرمزی و بچه‌ننه» تنها در تهران توانست ۱۴۰ میلیون تومان فروش داشته باشد که در نوع خود یک رکورد است. با این حساب مجموع فروش این فیلم سینمایی در ۹ روز در تهران به ۶۵۰ میلیون تومان رسیده است، البته این آمار فروش مربوط به یک هفته‌ای است که فیلم‌ها پردیس‌های شهرداری و سینماهای حوزه هنری را در اختیار نداشتند.

وی درباره آمار فروش «بی‌خداحافظی» و «ضد گلوله» هم اظهار کرد: شب گذشته «ضد‌ گلوله» ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و «بی‌خداحافظی» ۱۵ میلیون تومان در تهران فروش کرد، با این حساب جمع فروش «بی‌خداحافظی» در تهران به ۸۰ میلیون تومان و «ضد گلوله» به ۶۰ میلیون تومان رسیده است.

سرتیپی درباره‌ی اضافه‌شدن سینماهای حوزه‌ی هنری و شهرداری تهران به جمع سینماهای اکران‌کننده فیلم‌ها هم اظهار کرد: تمام سینماهای حوزه هنری و شهرداری تهران از امروز به صورت کامل در اختیار سه فیلم «کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه»، «بی‌خداحافظی» و «ضد گلوله» اختصاص یافته است و علاقه‌مندان می‌توانند از تمام سینماها برای این فیلم‌‌ها استفاده کنند.

مدیرعامل فیلمیران درباره اکران این فیلم‌ها در سینماهای حوزه هنری در شهرستان‌ها هم گفت: سینماهای حوزه هنری در شهرستان‌ها از امروز یا فردا اکران این سه فیلم را آغاز خواهند کرد.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.