جذب توریسم سلامت سه برابر توریسم متعارف “ارزآوری” دارد

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اینکه تلاش می‌شود خدمات یکپارچه در حوزه چشم پزشکی به بیماران ارائه شود، گفت: شاهد ایجاد زیرساخت مدرن و بهنگام برای ارائه خدمات جامع چشم پزشکی هستیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان ممتاز نیوز، دکتر زالی رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور صبح امروز در مراسم افتتاح کلنیک فوق تخصصی بیمارستان چشم پزشکی نور در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: بیمارستان چشم پزشکی نور با نگاه ملی به حوزه چشم پزشکی پرداخته است بطور‌یکه یکی از موفق‌ترین مطالعات آینده‌نگری در حوزه چشم پزشکی توسط این مرکز انجام شده است. 

 وی افزود: در حوزه چشم پزشکی یکی از مسائل مبتلا به نظام سلامت با توجه به سالمند شدن جامعه و افزایش بار بیماری‌های غیرواگیر توجه به بازتعریف قوانین و کار‌ها برای سال‌های آتی است. 

وی، با اشاره به تبحر پزشکان ایرانی در حوزه چشم پزشکی خاطرنشان ساخت: ایران می‌تواند جایگاه والایی را در جذب توریسم سلامت داشته باشد و نیازمند یک پروتکل ملی برای این موضوع هستیم. 

وی تصریح کرد: افتتاح کلینیک فوق تخصصی بیمارستان چشم پزشکی نور گام مؤثری در جلب گردشگر سلامت و توسعه مباحث چشم پزشکی تخصصی است. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.