جریان ۱۴ مارس دروغ می گوید

به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، “شیخ نعیم قاسم” گفت: قدرت های بزرگ و در راس آنها آمریکا درتلاش برای برهم زدن اوضاع سوریه هستند، و می خواهند با همکاری تعدادی از رژیم های منطقه، به ملت سوریه آسیب رسانده و مقاومت آنها را هدف قرار دهند، و سوریه را به مکانی برای خدمت به طرح صهیونیست‌ها به جای مخالفت با آن تبدیل کنند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اگر دولت کنونی لبنان و دیدگاه سیاسی آن نبود؛ جنگ در لبنان شعله ورمی شد و بخشی لاینفک از بحران سوریه می شد و ثبات این کشور به طورکامل فرومی پاشید.

وی افزود: گروه ۱۴ مارس از لبنان و آینده این کشور حمایت نمی کند، بلکه دستورات خارجی را می بیند و می خواهد آنها را اجرا کند حتی اگر این امر باعث ویرانی کشور شود.

شیخ نعیم قاسم گفت: وارد کردن لبنان به قضیه مسلح کردن و پناه دادن به افراد مسلح خارج از کشور وتلاش برای ایجاد منطقه ای حائل در شمال، همه و همه اقداماتی است که گروه ۱۴ مارس انجام داده است .. این اقدامات باعث آسیب رسیدن به لبنان می شود و به نفع این کشور نیست.

شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: دخالت در امور داخلی سوریه می تواند لبنان را وارد نبردی شکست خورده کند که تنها استکبار آمریکا و اسرائیل و همدستان آنها از آن سود می برند.
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.