جزییات تازه از یک ماجرا که آمریکا را شوکه کرد+عکس

۲۳اردیبهشت،

دو برادر آریل کاسترو،مظنون ربودن سه زن در آمریکا و حبس آنها به مدت ۱۰ سال در اولین مصاحبه خود پس از آزادی اعلام کرده‌اند که اگر از کارهای برادرشان خبر داشتند خودشان او را تحویل پلیس می‌دادند. مجله مهر

ممتازنیوز: دو برادر آریل کاسترو،مظنون ربودن سه زن در آمریکا و حبس آنها به مدت ۱۰ سال در اولین مصاحبه خود پس از آزادی اعلام کرده‌اند که اگر از کارهای برادرشان خبر داشتند خودشان او را تحویل پلیس می‌دادند.

 پرونده شهر کلیولند و ماجرای پیدا شدن سه زن در  این شهر  پس از ۱۰ سال بی‌خبری خانواده‌هایشان از آنها هنوز جنجالی است. پلیس آمریکا پس از پیدا کردن سه زن مفقود شده در یک خانه سه برادر را به اتهام دست داشتن در ربودن آنها بازداشت کرد.

 اکنون اما دو برادر به خاطر نبود مدرکی علیه آنها آزاد شده‌اند و در اولین مصاحبه خودشان از زندگی سخت‌شان پس از اشتباه پلیس آمریکا خبر داده‌اند. 

اونیل و پدرو کاسترو در اولین مصاحبه خود پس از آزاد شدن گفته‌اند به خاطر تصور مردم تهدید به مرگ شده‌اند،به خانه یکی از آنها حمله شده و هر روز کسانی اقدام به نوشتن توهین روی دیوار خانه‌‌هایشان می‌کنند.

 این دو برادر با اعلام بی‌اطلاعی کامل از کارهای برادرشان گفته‌اند اگر کوچکترین خبری از ماجرا داشتند جریان را خودشان به پلیس اطلاع می‌دادند. اونیل و پدرو گفته‌اند با اینکه هیچ تخلفی در زندگی‌شان نداشته‌اند اکنون روزهای سختی را سپری می‌کنند. 

منبع:مجله مهر


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.