جشنواره‌های محلی “شوق انتظار “در منطقه ۱۶

جام جم آنلاین: ویژه برنامه های آذین بندی و چراغانی محلات، میادین و ادارات سطح منطقه ۱۶ با عنوان جشنواره شوق انتظار در حال برگزاری است.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ مهندس فضل الله اندرزی شهردار منطقه در این باره گفت: با مشارکت حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ،شورایاران ، مدیران محلات، شهرداران نواحی شش گانه و اداره زیباسازی جشنواره شوق انتظار در سطح منطقه برگزار می شود.

وی با اشاره به  بزرگداشت و پاسداشت شعائر و آیین های مذهبی گفت: جلب مشارکت حداکثری،تشویق و ترغیب شهروندان به آذین بندی شهر، شاداب سازی فضاهای عمومی و مدیریت یکپارچه سیمای بصری شهر از اهداف این جشنواره است.

اندرزی  وجود شور و نشاط  بین شهروندان با ایجاد فضای رقابتی در قالب مسابقه و  تاثیر آن بر افزایش زیبایی سیمای بصری محیط شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: پس از انتخاب برگزیدگان نفرات برتر جشنواره طی برنامه ای در سطح منطقه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و از برگزیدگان مرحله نهایی در اختتامیه “جشنواره شوق انتظار” همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام در سالن همایش‌های برج میلاد تجلیل به عمل خواهد آمد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.