جشنواره ˝حرکت˝ در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد

۲۳اردیبهشت،

در راستای جشنواره ˝حرکت ˝انجمن علمی معماری دانشگاه علم و صنعت با حمایت مرکز معماری ایران اقدام به برگزاری سه کارگاه آموزشی و دو مسابقه˝اسکیس˝و عکاسی˝بنا مکث˝ می کند.

به گزارش هنرآنلاین؛ در راستای برگزاری جشنواره حرکت انجمن علمی معماری دانشگاه علم و صنعت اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی و نمایشگاه در محل دانشگاه علم و صنعت با حضور دانشجویان و اساتید مختلف کرده است.

این کارگاه آموزشی از روز شنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه آغاز و روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت با همکاری انجمن علمی معماری دانشگاه علم و صنعت و حمایت مادی و معنوی مرکز معماری ایران با تقدیر از برگزیدگان به اتمام می رسد.

طی روزهای برگزاری این نمایشگاه، کارگاه آموزشی “ساخت و ساز با زائده متریال” با سخنرانی صدیقی، “تمرکزی بر سیر اندیشه در معماری معاصر غرب” به شکل پرسش و پاسخ با عنوان معماری نظریه با سخنرانی حمید نوحی، مسابقه معماری با معرفی آثار مجتبی نبوی و زینب مقدوری، کارگاه یک روز “اسکیس” با داوری فیضی، یزدان فر، بصیر ، کارگاه “بررسی فرآیندهای طراحی هماهنگ با شرایط ایران” با سخنرانی علیرضا مشهدی میرزا و مسابقه عکاسی “بنا مکث” برگزار می گردد.

بخش مسابقه عکاسی”بنا مکث” نگاهی متفاوت و نوگرا نسبت به بنا معماری مدرن،سنتی دارد. دراین بخش آثار منتخب توسط انجمن علمی معماری چاپ و به مدت زمان دو هفته در گالری دانشکده معماری و شهر سازی به نمایش گذاشته می گردد.
مرکز معماری ایران در بخش مسابقه عکاسی”بنا مکث” به نفرات اول تا سوم با اهدای جوایز مادی و دانشکده معماری و شهرسازی با اهدای تقدیر نامه از برگزیدگان این بخش تقدیر به عمل می آورد.

هم چنین عکس های برگزیده پس از پایان مسابقه به صورت دائمی در دانشکده علم و صنعت نصب می گردد.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی just.architecture.association@googlemail.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۳۲/۳۲


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.