جشنواره سلامت محله برگزار می‌شود

۲۲ آبان ،

معاون ارتقا سلامت اداره کل شهرداری تهران گفت: جشنواره سلامت محله از نیمه آبان تا پایان دی ماه در مناطق ۲۲ گانه برگزار می شود.

مهدی امیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: جشنواره سلامت محله در ده موضوع با عناوین سلامت و سالمندان محله، سلامت و پزشکان محله، سلامت معلولان محله، سلامت و مساجد و سلامت و  اهدا خون وسلامت و پیشگیری از دیابت در محله، سلامت و پیشگیری از استعمال دخانیات و سلامت و پیشگیری از چاقی در محله برپا شده است.

وی تصریح کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، کاریکاتور، فیلم ، داستان، مقاله و آثار حجمی، نقاشی، کلیپ، سرود و شعر را با محوریت موضوع های یاد شده را به نزدیک ترین خانه سلامت محله خود تحویل دهند.

وی افزود: محدودیت سنی و جنسی برای شرکت در جشنواره سلامت وجود ندارد.

امیدی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد حساسیت در بین شهروندان نسبت به مقوله سلامت و افزایش سطح مشارکت های اجتماعی شهروندان در سطح کانون های سلامت محور، تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: علاقه مندان تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار خود را تحویل دهند و اوایل اسفندماه نیز نفرات برگزیده در بخش های مختلف معرفی می شوند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.