جشنواره شعر فجر راه خود را یافته است

۱۲م اسفند ،

مشفق کاشانی گفت: این جشنواره راه خود را یافته و اکنون به یک اتفاق مهم ادبی و مورد استقبال شاعران جوان تبدیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر،مشفق کاشانی  نحوه برپایی برنامه‌های امساله این جشنواره را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جشنواره شعر فجر، امسال هم مثل سال‌های پیش به خوبی برگزار شد و این روند در مجموع یک اتفاق تاثیرگذار بوده است.

وی که خود از داوران بخش سنتی و آئینی جشنواره شعر فجر امسال بوده است، تاکید کرد: در آثار این بخش افق‌های تازه‌تری به چشم می‌خورد و این نشان می‌دهد شاعران جوان ما هر سال موفق‌تر از سال‌های قبل می باشند.

سراینده «هفت بند التهاب» و «انوار ۱۵ خرداد» ادامه داد: جشنواره شعر فجر راه خود را یافته و به یک اتفاق جاافتاده و مهم ادبی در کشورمان تبدیل شده است و خوشبختانه هر سال با استقبال بیشتر شاعران رو به رو می‌شود.

مشفق کاشانی گفت: تعداد آثاری که به این جشنواره آمده بود، نسبت به سال‌های قبل بسیار بیشتر بود و این سبب اقبال شاعران ما به خصوص شاعران جوان از جشنواره شعر فجر است.

وی همچنین تاکید کرد: علاقه شاعران جوان به شرکت در این رقابت روز به روز بیشتر می‌شود و می‌بینیم هر سال کارهای فاخرتری به جشنواره ارسال می‌شود.

این شاعر پیشکسوت همچنین با اشاره به بعضی برنامه‌های آئین اختتامیه هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از جمله اجرای موسیقی از سوی گروه علیرضا قربانی اشاره کرد و به خاطر «برگزاری بسیار مطلوب» آن، از دست‌اندرکاران جشنواره شعر فجر قدردانی کرد.

مشفق کاشانی گفت: کوشش دست‌اندرکاران جشنواره شعر فجر هر سال افزونتر از سال قبل است و من امیدوارم این جشنواره در آینده شکوفاتر هم بشود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.