جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» آغاز شد

جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» در یزد آغاز به‌کار کرد و دبیر این رویداد هنری نیز معرفی شد.

جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» آغاز شد

به گزارش ممتاز نیوز، جشنواره ملی سرود «به سوی قدس» همزمان با سالگرد شهادت ۲۸ شهید نوجوان و جوان یزدی در محفل شب خاطره « غرب خون» فعالیت خود را آغاز کرد و ابوالفضل کرمانی نسب به عنوان دبیر اجرایی این رویداد هنری معرفی شد.

جشنواره سرود به سوی قدس با محوریت فرمانده جاویدالاثر «حاج احمد متوسلیان یزدی» و با موضوعات نابودی اسرائیل (طوفان الاقصی )، سرداران مواجهه با اسرائیل، راه قدس از کربلا می گذرد و اربعین و آزادی قدس، در دو بخش تولید اثر و اجرای زنده برگزار می شود.

کرمانی نسب، دبیر اجرایی این جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ۲۹ آبان است و برگزیدگان مرحله اول، اواخر آذر معرفی خواهند شد.

ابوالفضل کرمانی نسب که ۱۰ سال سابقه فعالیت تخصصی در حوزه سرود دارد، تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر ملی و بین المللی تولید و اجرا کرده است.

این هنرمند در سال ۱۳۹۸ به عنوان مربی برتر سرود کشور در دوره هم افزایی و پیشرفت فرهنگیِ کشورهای جهان اسلام که به میزبانی لبنان برگزار شد، حضور یافت.

علاقه مندان برای مشاهده فراخوان جشنواره و ثبت نام به سایت سینوا به نشانی www.sinavaa.com مراجعه کنند.

جشنواره سرود به سوی قدس به همت حوزه هنری استان یزد و مشارکت مرکز سینوا، مرجع تخصصی سرود و جمع خوانی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/


فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.