جشنواره منطقه سه تئاتر کشور افتتاح می‌شود

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با حضور معاون هنری وزیر ارشاد/

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر، فردا با حضور حمید شاه‌آبادی؛ معاون هنری وزیر ارشاد در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، امین کمالوندی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌ رسانی جشنواره منطقه سه تئاتر فجر گفت: این جشنواره با حضور گروه های تئاتر از هفت استان تهران، فارس، خوزستان، قزوین، همدان، بوشهر و ایلام برگزار می گردد.

کمالوندی با بیان اینکه هیئت داوران این جشنواره از سوی مرکز هنرهای نمایشی تهران انتخاب شده اند، عنوان نمود: در این جشنواره که از نهم تا ۱۲ آبان ماه برگزار می گردد، از میان ۱۵ گروه شرکت نماینده در جشنواره، دو گروه برتر iبه جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه می یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه اقدامات لازم برای میزبانی از میهمانان این جشنواره انجام شده است، اظهار نمود: نمایشهای شرکت نماینده در جشنواره از ساعت هشت صبح تا ۹ شب در دو سالن پلاتو و یک سالن آمفی تئاتر iبه روی صحنه خواهند رفت.

این مسئول بیان نمود: در اجرای برنامه ‌های هنری تلاش می کنیم که استعدادها و ظرفیتهای هنرمندان استان را iبه منصه ظهور برسانیم.

کمالوندی کهگیلویه و بویراحمد را سرشار از استعدادهای هنری دانست و افزود: این هنرمندان مستعد و پرتلاش نیاز iبه حمایتهای جدی تر و بیشتری از سوی مسئولین دارند.

وی اظهار نمود: برگزاری جشنواره ها iبه میزبانی استان فرصتی مناسب برای تعامل هنرمندان استان با هنرمندان کشوری و معرفی پتانسلهای هنری استان iبه هنرمندان کشور است. 

انتهای پیام/۲۸


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.