جشن تولد ۶۵ سالگی هیلاری کلینتون + عکس

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

“هیلاری کلینتون” که گفته میشود از رژیم خاصی استفاده میکند برای جشن تولدش یک کیک بدون کلسترول و گلوکز انتخاب نموده بود. آنها این جشن را در یک هتل کوچک در واشنگتن برگزار نمودند و تنها بیل کلینتون، دخترش و دامادش و خود هیلاری در این جشن خصوصی حضور داشتند. گفته میشود هزینه اقامت در این هتل شبی ۱۸۵۰ دلار برای هر نفر است.

جشن تولد 65 سالگی هیلاری کلینتون +عکس

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ “هیلاری کلینتون” که گفته میشود از رژیم خاصی استفاده میکند برای جشن تولدش یک کیک بدون کلسترول و گلوکز انتخاب نموده بود. آنها این جشن را در یک هتل کوچک در واشنگتن برگزار نمودند و تنها بیل کلینتون، دخترش و دامادش و خود هیلاری در این جشن خصوصی حضور داشتند. گفته میشود هزینه اقامت در این هتل شبی ۱۸۵۰ دلار برای هر نفر است.
آنها برای مدت ۳ روز در این هتل اقامت داشتند و به جشن و تفریح پرداختند . گفته میشود به خاطر عمل جراحی بیل کلینتون در سال ۲۰۱۰ در اثر بیماری این خانواده از رژیم غذایی خاصی استفاده میکنند و حتی در جشنها و میهمانی ها خود را ملزم به رعایت آن میدانند
حتی دختر خانواده هم به تقلید از مادر و پدرش این رژیم را رعایت میکند و حتی در جشن عروسی اش در انتخاب کیک از یک نوع بدون قند و کلسترول استفاده نموده است.

جشن تولد 65 سالگی هیلاری کلینتون +عکس

جشن تولد 65 سالگی هیلاری کلینتون +عکس

منبع:  پرداد / پریسا دهقان

 

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.