جشن پیراهن استقلال تهران

جام جم آنلاین: رییس فرهنگسرای بهمن از گردهمایی تیم استقلال در این فرهنگسرا خبر داد و گفت: جشن پیراهن آبی پوشان پایتخت ساعت ۲۰ چهارشنبه شب (۲۸تیرماه) برگزار می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن، مهدی صولی گفت: استقلال در این فصل هم همچون فصل گذشته برای بازیکنان خود جشن پیراهن برگزار کرده و شماره نفرات خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد البته شماره اغلب بازیکنان (به ویژه مهره‌های کلیدی) مشخص است اما مدیران باشگاه می‌خواهند با انجام چنین کاری، همچون باشگاه‌های اروپایی رفتار کنند که البته با هماهنگی‌های به عمل آمده این مراسم در فرهنگسرای بهمن که دارای قابلیت‌ها و فضاهای ورزشی بسیاری است و ورزشکاران بسیاری در این مکان رفت و آمد می‌کنند، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم سومین رونمایی از شماره پیراهن هر بازیکن است و در آن اسامی بازیکن های جدید اعلام می‌شود، افزود: در این مراسم کادر مدیریت، مربی، بازیکن‌های تیم استقلال، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، پیشکسوتان باشگاه استقلال، مسوولین فدراسیون فوتبال و جمعی از هنرمندان سینما که از هواداران این تیم نیز هستند مانند داریوش ارجمند، امیر نوری، امیر جعفری، عبدالرضا اکبری، سام درخشانی، نیما شاهرخ شاهی و اکبر زنجانپور حضور دارند.

صولی تصریح کرد: علاوه بر مدیران، مربیان و بازیکنان کنونی باشگاه؛ پیشکسوتان استقلال، خانواده مرحوم حجازی و اصحاب رسانه هم در زمره مدعوین قرار دارند. نکته جالب توجه اینجاست که دست اندرکاران برگزاری مراسم فوق، نام پرویز مظلومی را هم در زمره مدعوین گنجانده اند و قرار است سرمربی فصل قبل استقلال هم به این جشن دعوت شود.

به گفته وی، اجرای برنامه طنز با حضور سامان گوران، سخنرانی دکتر علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و احمد رسولی نژاد رییس هیات مدیره این باشگاه، رونمایی و اهدای پیراهن بازیکنان استقلال توسط مدیر عامل، مربی و رییس هیات مدیره باشگاه از دیگر بخش‌های این مراسم محسوب می‌شود. پس از پایان مراسم رسمی، هواداران و علاقمندان تیم استقلال نیز می‌توانند با بازیکنان مورد علاقه شان دیدن کنند.

رییس فرهنگسرای بهمن به ظرفیت های ورزشی فرهنگسرای بهمن اشاره کرد و اظهارداشت: از آنجاییکه این فرهنگسرا دارای قابلیت ها و فضاهای ورزشی بسیاری می باشد و ورزشکاران بسیاری در این مکان رفت و آمد دارند برای اجرای این مراسم در نظر گرفته شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.