جعفری : جو تراکتورسازی آرام است

محمد حسین جعفری اظهار داشت: تصمیم گرفتیم با توجه به غیبت تونی اولیویرا جلسه ای با بازیکنان داشته باشیم تا مشکلات تیم را بررسی کنیم. این نشست روز گذشته با غیبت محمد نصرتی، قاسم دهنوی و ایران پوریان برگزار شد. در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم و مرتضی اسدی، فرزاد حاتمی و محسن حسینی به نمایندگی از بازیکنان صحبت های خود را مطرح کردند. سه نفری هم که غایب بودند به دلیل تاخیر در پرواز نتوانسته بودند خود را به تبریز برسانند.

وی افزود: بازیکنان از شرایط تیم گفتند و اینکه همیشه با همه توان خود کار کرده و کم نگذاشته اند و از سویی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود به طور منظم گلایه داشتند. من هم توضیحات لازم را به آنها دادم. آقای آذرنیا هم صحبت های خود را مطرح کرد و از بچه ها خواست در مصاحبه کردن رعایت کنند تا از یک خبر ساده بزرگ نمایی نشود.

جعفری در ادامه در مورد انتقادهای قاسم دهنوی نسبت به اولیویرا و پیشمان شدن از حضور در تراکتورسازی گفت: دهنوی را ندیدم و با او صحبتی نداشتم اما قطعا با او صحبت می کنم. باشگاه از عملکرد رفتاری و فنی دهنوی راضی است و هر گاه به میدان رفته برای ما تلاش کرده اما اگر نیمکت نشین شده نظر فنی اولیویرا است. معمولا بازیکنی که اسمی است و می خواهد بازی کند از نیمکت نشینی ناراحت می شود. دهنوی هم نباید این همه مصاحبه کند. این یک مسئله حل نشدنی نیست. شما بدانید تراکتورسازی آرام است.

وی در مورد اینکه فرزاد حاتمی هم گفته تراکتورسازی از درون حاشیه دارد و اگر قلعه نویی بود این حاشیه ها وجود نداشت، گفت: من مصاحبه حاتمی را نخواندم اما هر مربی رفتار خاص خود را دارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.