جلالی:حرف‌‌های کی‌روش واقعیت‌های تلخی دارد

۱۶م دیماه ،

مجید جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد صحبت‌های “کارلوس کی‌روش” مبنی بر اینکه تیم ملی بیشترین لطمه را از بازیکنان پرسپولیس خورده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من صحبت‌های سرمربی تیم ملی را به دقت خواندم و معتقدم کی‌روش غیر منطقی صحبت نمی‌کرد.

وی اضافه کرد: تیم‌های بزرگ ایران بخصوص پرسپولیس، سپاهان و استقلال می‌توانند تیم ملی را تحت تاثیر قرار دهند. این واقعیت است که نه فقط کی‌روش که هر کدام از سرمربیان تیم ملی تحولات تیم‌های بزرگ را با نگرانی دنبال می‌کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه در صحبت‌های کی‌روش واقعیت‌های تلخی نهفته، ادامه داد: واقعا در قاره آسیا نمی‌شود راحت کار مربیگری را انجام داد. دلایل این موضوع هم باید ما را به فکر ببرد. نه فقط ما، که حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باید به مسائل فوتبال این قاره توجه بیشتری داشته باشد و نوع برنامه‌هایی که برای کشورهای آسیایی در نظر می‌گیرد، متفاوت باشد.

“صحبت‌های کی‌روش عمیق بود و باید به آن بیشتر فکر کنیم”. جلالی با بیان این مطلب تاکید کرد: واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد که کی‌روش جزو مربیان خوب و تاثیر گذار دنیاست. حالا اگر او نمی‌تواند در ایران تاثیراتش را نشان بدهد، باید دلیل آن بررسی شود. اینکه ایران دارای چه بستری است که ایشان با این کیفیت هم نمی‌تواند تمام توانش را به حالت اجرا درآورد، موضوعی است که باید بیشتر مورد توجه منتقدان قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: بهتر است به جای شلوغ کردن به تمام حرف‌های کی‌روش توجه و از کنار این حرف‌ها مسیر درست را برای فوتبال ایجاد کنیم. قرار نیست مربیانی مثل کی‌روش تمام عمرشان در ایران باشند ولی باید از نکاتی که با دیدی فراتر به بیان مشکلات فوتبال می‌پردازند، فکر کرد.

سرمربی پیشین تیم‌ فوتبال فولادخوزستان در پایان دربارهٔ اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های هدایت تیم فوتبال جوانان ایران است، گفت: با من در اینباره هیچ صحبتی نشده است و از این مسئله بی‌اطلاعم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.