جلالی: می‌خواهیم فوتبال مدرن ارائه بدهیم

۰۷خردادماه،

مجید جلالی دربارهٔ اینکه با رد پیشنهاد باشگاه برایتون انگلس به تراکتورسازی ملحق شد اظهار داشت:روز شنبه پس از اینکه من با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دیدار داشتم،نماینده باشگاه برایتون با وی نشستی را برگزار کرد.من می خواستم در قراردادم بندی گنجانده شود که هر زمان کارم با برایتون رسمی و نهایی شد بتوانم از تراکتورسازی جدا شوم و به انگلیس بروم.

به گزارش اوج ، وی ادامه داد:با این وجود مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از نماینده برایتون خواسته بود تا حضور من در این تیم یک سال به تعویق بیفتد.به هر حال دوشنبه شب یک ایمیل از سوی باشگاه برایتون برای من آمد که در آن نوشته شده بود که ما می توانیم و علاقمندیم در فصل آتی هم با شما همکاری داشته باشیم ولی شرایط تغییر می کند.البته جزییات بیشتری در این باره طرح نشده بود.به هر حال من سرمربی تراکتورسازی هستم و از این به بعد به موفقیت این باشگاه فکر می کنم.

جلالی تاکید کرد:ما باید برای انجام یک کار بزرگ آماده شویم.این کار بزرگ از همین الان و تیم بستن آغاز می شود.در این زمینه باید با مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بیشتر صحبت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نگران رفتن بازیکنان کلیدی تراکتورسازی نیست گفت:من در این باره حرفهایم را با باشگاه زده ام و باز هم مذاکره می کنیم تا ببینیم چقدر می توانیم به اهدافی که در سر داریم نزدیک شویم.

سرمربی تراکتورسازی دربارهٔ اینکه مسولیت فنی یک تیم پرطرفدار را برعهده گرفته است اظهار داشت:شخصا احساس می کنم در این فضا می توانم منشا اثرات مثبت بشوم.ما هم در زمینه استفاده از ظرفیت های بومی و هم در بحث نتیجه گیری می خواهیم با قدرت عمل کنیم.امیدوارم بتوانیم قابلیت های فوتبال آذربایجان شرقی را نشان بدهیم.

جلالی افزود:ما می خواهیم تیم بزرگی بسازیم که در بحث ارائه فوتبال مدرن پیشتاز است.ضمن اینکه دورخیز خوبی هم برای حضور مقتدارنه در آسیا داریم و امیدواریم در این بازی ها نتایج خوبی کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.