جلسات مخفی انتخاباتی/ حجاب همسر اردوغان فیلم است!

اسب های درشکه باز هم به سربالایی رسیدند!/ فعالیت چشمگیر مافیای زمین خواری در حومه تهران / گرانی به دلیل خیانت داخلی است/ مجرمی با ۶ ماه حبس مدیرگروه دانشگاه آزاد شد…. از مهمترین اخبار ویژه روزنامه های شنبه است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگارن،  اخبار ویژه روزنامه ها را در اینجا می توانید بخوانید:

روزنامه کیهان:

رد پای مافیای اقتصادی در مطبوعات

عملکرد برخی روزنامه های اقتصادی حکایت از پیوندهای نانوشته جریان سرمایه داری، کارگزاران، اصلاح طلبان و حلقه انحرافی با عوامل رژیم ستمشاهی در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارد. از یک سو، روزنامه «دنیای اقتصاد» (متمایل به حزب کارگزاران سازندگی) در صفحات نخست ضمیمه آخر هفته خود به تجلیل از چهره های موسیقی قبل از انقلاب می پردازد و حتی برای مشروعیت دادن به این عملکرد بیمار از وزیر سابق مسکن(ع.الف) یادداشتی به چاپ رسانده است! از سوی دیگر نشریاتی مانند «هفت صبح»، «تماشا» و «یکشنبه» (ارگان های حلقه انحرافی) به ترویج سینمای درباری و ستاره های مبتذل هنری مشغولند؛ چنان که ضمیمه آخر هفته «هفت صبح» نیز سوژه های اصلی خود را به تبلیغ موسیقی پاپ مبتذل و نیز گزارشی از کنسرت های لغو شده اختصاص داده و حتی سی.دی صوتی آهنگ های یک خواننده پاپ را «ضمیمه رایگان» ویژه نامه خود کرده است!

در کنار این دو طیف، روزنامه «آسیا» که گرداننده اصلی آن از همکاران ساواک و سلطنت طلبان است، همین خط مشی فرهنگی را پی می گیرد و یکی از پایگاه های اصلی گسترش فرهنگ غربی و چهره های عصر طاغوت به شمار می رود. جالب است که یکی از فعالان همین روزنامه که مدیریت یک روزنامه اقتصادی دیگر را هم برعهده دارد، دارای روابط نزدیکی با «علی اکبر جوانفکر» مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور است تا جایی که این مسئول مطبوعاتی رئیس جمهور در حمایت از نشریه اقتصادی وی، طی بخشنامه ای دستگاه های دولتی را موظف به همکاری با آن کرده بود. گفتنی است گردانندگان روزنامه آسیا در سال ۱۳۸۲ به جرائم متعدد- که یکی از آنها تبلیغ برای گروهک تروریستی منافقین و چاپ عکس در حال شادمانی «مریم رجوی» بود- بازداشت شدند و «ایرج-ج» از متهمان این پرونده به موارد متعددی از فساد جنسی و اقتصادی اعتراف کرد، اما پس از یک دوره علیرغم جرائم بسیار فقط با یک محکومیت مالی اندک و با حمایت ویژه برخی محافل توانست به احیاء هسته مطبوعاتی و تجاری خود بپردازد. اکنون یکی از نزدیکان «ایرج-ج» رابط این هسته با عوامل حلقه انحرافی به شمار می رود. روزنامه «آسیا» در آخرین شماره خود فقط ۵ عکس تبلیغاتی را در یک رپرتاژ آگهی مفصل از «حمیدرضا بقایی» معاون اجرایی رئیس جمهور به چاپ رسانده است!

در کنار رویکرد واحد نشریات ۳ جریان سرمایه داری، اصلاحات و حلقه انحرافی یک سیاست متمرکز دیگر نیز به چشم می خورد. روزنامه های «دنیای اقتصاد»، «اقتصاد پویا»، «هفت صبح» «آسیا»، «یکشنبه» و… که اکثرا توسط تیم های روزنامه های زنجیره ای عصر اصلاحات اداره می شوند، مبلغ فرهنگ سرمایه داری هستند و سیاست استراتژیک نظام مبنی بر حمایت از کار، سرمایه و تولید ملی را به بازی گرفته اند. تبلیغ انواع کالاهای خارجی از «پوشاک» و «ساعت» و «گوشی های موبایل» تا رستوران های چینی و هتل های ۵ ستاره مجلل و تبلیغ فروشگاه های مراکز تجاری ای که به سبک غربی در پایتخت کشور و… اداره می شود، فصل مشترک سوژه های تبلیغاتی این دسته نشریات برای مخاطبان خود است؛ به نحوی که وقتی ضمیمه های آخر هفته این جراید ورق می خورند اثری از پرداختن به دردها، مشکلات معیشتی، دغدغه های فرهنگی و خاستگاه های توده مردم به چشم نمی خورد و جای اینها را در این مافیای رسانه ای چاپ گزارش هایی مانند «رونق خرید و فروش برج های سوپر لوکس» و تبلیغ فروش «پنت هاوس های دوبلکس ۷۰۰ متری» گرفته است.

اسب های درشکه باز هم به سربالایی رسیدند!

فاطمه حقیقت جو که کارنامه رنگینی! در مجلس ششم دارد و به آمریکا پناهنده شده، در نامه ای به نوری علا نوشته است؛ «با کمال تأسف باید بگویم که بسیاری از ایرانیان از جمله تعداد قابل توجهی از نیروهای سیاسی ایرانی خارج کشور، از جمله نیروهایی در انحلال طلبان، از رنج عمومی استبدادزدگی در کلام و عمل رنج می برند و تفاوت این بیماری و روحیأ استبداد و دیکتاتوری در بخشی از نیروهای سیاسی خارج کشور با مستبدین داخل کشور، در این می دانم که حکومت فعلی در قدرت است و امکانات سرکوب دارد بخشی از اپوزیسیون خارج کشور حکومت در اختیار ندارد… درمانی برای این درد روحیأ استبدادزدگی فراهم کنید عزیز کوشندأ سکولار و دموکرات خواه!»

نوری علا هم در جواب او گفته است؛ «خدمت تان می گویم که شما حکم بیماری را پیدا کرده اید که خیال می کند طبیب است و، در عین حال، بیماری خود را به دیگران نسبت می دهد.»

دعوای این دو از جایی شروع شد که ظاهراً خاتمی به حقیقت جو گفته است: «وقتی من آبروی خود را در میان می گذارم و رای می دهم شما در واشنگتن با نوری علا در یک کنفرانس شرکت می کنید.» حقیقت جو هم برای تبرئه خودش از هم نشینی با نوری علا گفته؛ «اتفاقاً من هر هفته مشغول فحش خوردن از نوری علا هستم و کافی است که در این مورد به سایت او مراجعه کنید.»

علا هم در واکنش به این قضیه گفته سؤالات از پیش با حقیقت جو هماهنگ شده بوده و قصدشان تخریب او بوده است.

از لگدپرانی های حقیقت جو و علا که بگذریم، شکوه میرزادگی هم در اعتراف نامه ای در سایت گویانیوز-معروف به سیانیوز- رسماً اعلام کرده اپوزیسیون خارجی متمدن نیست و اگر چوب قوانین سخت اروپا و آمریکا بالای سرشان نبود، مثل لات ها شکم هم را سفره می کردند!

وی در تشریح وضعیت اپوزیسیون می نویسد: «وقتی یک قدم این طرف تر می آیم و می بینم که در فضای بزرگی از اپوزیسیون چنین حکومت و پارلمانی نیز، بین افرادی پشیمان از همکاری و یا گریخته از آن حکومت، یا افرادی تحصیل کرده و مدت ها در قلب کشورهای پیشرفته و دموکرات زیسته، نیز ماجرای «بزن بزن» برقرار است، دیگر نمی شود متأثر نشد. بگیریم که (شاید از ترس قوانین موجود در این سرزمین ها) این بزن بزن ها دیگر به صورت زد و خورد فیزیکی و گوش و دماغ کندن و هفت تیرکشی انجام نمی شوند اما از طریق قلم و قدم و تهمت و ناسزا و بددهانی دمار از روزگار طرفین دعوا در می آورند… هر کدام تعدادی بزن بهادر قلمی و گفتاری، با نام واقعی یا مستعار، هم دارند که آن ها نیز تا می توانند در تلویزیون ها و سایت ها و روزنامه ها می گویند و می نویسند و حتی به پدر و مادر و زن و دختر و پسر طرف دیگر نیز می تازند.»

دام صهیونیست ها برای اساتید دانشگاه های ایران

نهمین «کنفرانس دو سالانه مطالعات ایران شناسی» که به پاتوق جاسوسان آکادمیک- خصوصا اسرائیلی ها- در حوزه علوم انسانی شهرت دارد، در حالی از روز ۱۲ تا ۱۴ مردادماه سال جاری در اسلامبول برگزار می شود که بنابر اخبار رسانه ها اساتیدی از دانشگاه های «الزهرا»، «تهران»، «تربیت مدرس»، «مرکز دائره المعارف بزرگ اسلام»، «سازمان میراث فرهنگی »، «پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی»، «انجمن زبان شناسی ایران»، «انجمن حکمت و فلسفه»، «بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی»، «فردوسی مشهد» و چندین نهاد علمی دیگر در برگزاری آن با ارسال مقاله و یا حضور در جلسه مشارکت فعال دارند! قرار است در این کنفرانس «راهکارهای بهبود رابطه ایران و اسرائیل» به مدعوین ایرانی القاء گردد.

در این دوسالانه که دوره های گذشته آن در شهرهایی مانند لندن و لس آنجلس برگزار شده است، افرادی مانند «کیان تاجبخش»، «داریوش آشوری» (از عناصر مرتبط با رژیم صهیونیستی) حضور می یافتند و «انجمن ایران شناسی فرانسه» (از شاخه های فرهنگی سفارت فرانسه در ایران) نیز پوششی برای فعالیت جاسوسان صهیونیست تحت عنوان «ایران شناس» برای نهادهای حامی این کنفرانس بوده است، اما در هیچ دوره ای حجم مشارکت نهادهای دانشگاهی داخل کشور با دوسالانه مطالعات ایران شناسی چنین چشمگیر نبوده است. ریاست این دوره کنفرانس با «تورج اتابکی» از فعالان سلطنت طلب در «بنیاد اشرف پهلوی» «واشنگتن دی.سی» است که با «محمد توکلی طرقی» (سردبیر فصلنامه سلطنت طلب «ایران نامه» و از مبلغان سرسخت فرقه ضاله بهائیت) همکاری نزدیک دارد. این دو عامل صهیونیست از رهگذر همکاری با محافل مطبوعاتی داخلی مانند «ماهنامه مهرنامه» و برخی نهادهای علمی به دنبال ایجاد شبکه ای از «مبلغان علوم انسانی سکولار» در ایران هستند.

در نهمین دوره از دو سالانه مطالعات ایران شناسی (به میزبانی کشور ترکیه) یک پنل ویژه با موضوع «بررسی رابطه ایران و اسرائیل» پیش بینی شده که «فرهاد کاظمی» از «دانشگاه نیویورک» مدیر آن است و «اورلی رحیمیان» که استاد دانشگاه اسرائیلی «گیو» می باشد برای مدعوان ایرانی و دیگر حاضران درباره چگونگی ایجاد رابطه میان ایران و اسرائیل سخنرانی خواهد کرد! حضور عناصر صهیونیست و پژوهشگران اسرائیلی در دوسالانه مطالعات ایران شناسی البته پدیده نوینی نیست؛ چنانکه «روزنامه کیهان» سال ۱۳۸۶ در خبر ویژه ای از فعالیت یک جاسوس دانشگاهی صهیونیست در ایران تحت عنوان «ایران شناس» و در پوشش محقق «انجمن ایران شناسی فرانسه» پرده برداشت و فاش کرد که این فرد (مارکوس میشائیلز) پس از شکار چند فعال دانشگاهی و دعوت آنان به دوسالانه ایران شناسی مقدمات تخلیه اطلاعاتی آنان را فراهم آورده است.

گفتنی است روزنامه «کیهان» در ۲۱ دی ۱۳۹۰ با انتشار مقاله ای مستند از برگزاری کنفرانس هایی تحت پوشش «سمینارهای آکادمیک» خبر داد که از اهداف اصلی آن القاء «راهکارهای بهبود رابطه ایران و اسرائیل» به مدعوین و «تخلیه اطلاعاتی دانشمندان ایرانی» است. «کیهان» برای نمونه به ماجرای «مجموعه کنفرانس های اسرائیلی مالتا» اشاره کرده بود که در آن برخی اساتید فیزیک و شیمی «دانشگاه صنعتی شریف» شرکت کردند.

انتظار می رود که مدیران «وزارت علوم» و مسئولان امنیتی کشور نسبت به مشارکت دانشگاه ها و نهادهای علمی کشورمان نسبت به اینگونه کنفرانس های صهیونیستی (بالاخص دوسالانه مطالعات ایران شناسی در ترکیه) حساسیت ویژه داشته باشند و اجازه تکرار وقایعی مانند «کنفرانس مالتا» را ندهند؛ خصوصا که در روزهای گذشته سندی توسط سایت «ویکی لیکس» انتشار یافت که در آن ترکیه به عنوان «حیاط خلوت جاسوسی آمریکا» معرفی شده است و پیش از این «موسسه تحقیقات امنیتی رند» (وابسته به پنتاگون) نیز دستاوردهای فعالیت جاسوسان علمی سرویس های امنیتی غرب در دانشگاه های ترکیه و ترکی زبان را ستوده بود.

گفتنی است برخورد قاطع وزارت علوم کشورمان با این کنفرانس و روشنگری مستند درباره آن ضمن پیشگیری از آسیب های جدی اینگونه ترفندهای شبه سوری! می تواند برای بسیاری از محافل علمی و مجامع دانشگاهی در سایر کشورها، مخصوصا کشورهای مسلمان نظیر ترکیه آگاهی بخش باشد.

به یقین با انجام این آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مردم مسلمان و غیور ترکیه که بعید است از ماهیت صهیونیستی و اهداف پشت پرده کنفرانس یاد شده، اطلاع داشته باشند، مانع از برگزاری آن شده و طراحان این پروژه را ناکام خواهند کرد.

حالا دیدی حق با کیهان بود

چندی پیش کتابی با عنوان «جاسوسان ضد آرماگدون»: «پشت پرده جنگ های سری اسرائیل» به زبان عبری منتشر شد که نویسندگان آن یک آمریکایی و یک اسرائیلی هستند.

در این کتاب که خلاصه انگلیسی آن نیز منتشر شده، جزئیاتی از چگونگی ترور دانشمندان هسته ای ایران بدست موساد منتشر شده و در آن ادعا شده است، همه تروریست ها ملیت اسرائیلی داشته اند. اگر چه ایران از ابتدای ماجرا به درستی انگشت را به سوی تل آویو اشاره رفت اما محتوای کتاب بیش از آنکه ناظر به حقیقت باشد، عملیاتی روانی برای بزرگ نمایی قدرت پوشالی موساد است.

در حالی که این وجه کتاب مورد توجه صحیح برخی رسانه های داخلی قرار گرفته است، روزآنلاین در گزارشی مفصل و البته مضحک، با استناد به همین کتاب مدعی شده است که جاسوس های اسرائیلی قدرتی ماورایی دارند و در خیابان های تهران جولان می دهند!

نویسنده که نتوانسته شادی خود را از این ترورها پنهان کند، از نویسندگان آمریکایی- اسرائیلی هم داغ تر شده و به نمونه هایی از عملیات های تروریستی و آدم ربایی اسرائیلی ها اشاره کرده است.

این نخستین بار نیست که اپوزیسیون از جنایت های اسرائیل و آمریکا علیه ایران حمایت می کند. پس از ترور دانشمندان ایرانی و هنگامی که بحث اقدامات تلافی جویانه پیش آمد رسانه های ضدانقلاب و اپوزیسیون خارج نشین به شکلی هماهنگ آمریکا و اسرائیل را تبرئه و ایران را متهم به خشونت و تروریسم کردند!

برای مثال سایت خودنویس در این قضیه چنین نوشته بود؛ «یک مقام امنیتی جمهوری اسلامی از انجام عملیات تروریستی در واکنش به قتل معاون بازرگانی سایت نطنز خبر داده است. این در حالی است که هنوز هیچ گروه یا کشوری مسئولیت ترور مصطفی احمدی روشن را برعهده نگرفته است. ایران، آمریکا و اسرائیل و دیگر کشورهای غربی را به ترور دست اندرکاران انرژی هسته ای ایران متهم می کند، اما آمریکا رسماً این اتهام را تکذیب کرده است.»

گفتنی است ماه گذشته، سایت ضدانقلابی بالاترین در گزارشی آورده بود؛ حمایت گروههای اپوزیسیون از اقدامات تروریستی در ایران، نظریه کیهان را که اپوزیسیون را وابسته به آمریکا و اسرائیل می داند تقویت می کند و از آنها خواسته بود، به اینگونه حمایت ها خاتمه دهند.

روزنامه وطن امروز:

خیانت داخلی در موضوع گرانی

حجت‌الاسلام مهدی طائب درباره گرانی‌های اخیر گفته بخشی از گرانی‌ها به دلیل خیانت‌های داخلی برخی‌ها بود که شناسایی و برخورد شد و بخش دیگری نیز از جانب همین تحریم‌ها و فشارهای خارجی است و این تحریم‌ها، دنیا را در آستانه هرج و مرج و ویرانی اقتصادی قرار داده است که البته امتحان مناسبی برای کشورمان بود که بنا به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری این کارها کشور را واکسینه کرد.

وی ادامه داد: البته باید هوشیار باشیم که رهبر فرزانه انقلاب پس از فتنه سال ۸۸ خبر از فتنه بزرگ‌تری در دنیا داد که همین ایجاد هرج و مرج اقتصادی بوده و تاکیدات معظم‌له در ابتدای سال و

تعیین شعار سال به عنوان تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به عنوان چراغ راه برای همگان باشد و اگر این کار به خوبی انجام شود دنیای جدیدی شکل می‌‌گیرد.

گفتنی است، خبرنگار «وطن‌امروز»‌ کسب اطلاع کرده یکی از افراد صاحب‌نفوذ طی دیداری با برخی فعالان اقتصادی، زمینه افزایش قیمت برخی اقلام را فراهم کرده است. این فرد صاحب‌نفوذ اظهارات بسیاری درباره لزوم مذاکره با آمریکا داشته است.

مجرمی با ۶ ماه حبس مدیرگروه دانشگاه آزاد شد

با وجود تغییر مدیریت دانشگاه‌ آزاد، فائزه هاشمی همچنان مدیر گروه حقوق بین‌الملل دانشگاه آزاد واحد پردیس است. ‌یک منبع‌ آگاه گفت: فائزه هاشمی نزدیک به ۲ ترم است ‌مدیر گروه حقوق بین‌الملل این دانشگاه شده و با وجود اعتراضات دانشجویان، آقای جاسبی، ریاست پیشین دانشگاه آزاد طی ۲ روز، وی را هیات علمی و سپس مدیر گروه کرد.

وی افزود: با وجود تغییر ریاست دانشگاه و جلسات ما با دکتر دانشجو، وی قول پیگیری داد که تاکنون خبری نشده است. این در حالی است که فائزه هاشمی طی حکم تایید شده از سوی دادگاه تجدیدنظر به ۶ ماه زندان و ۵ سال محرومیت از فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شده است. ‌البته از سوی مقامات قضایی اعلام شد این حکم تنها برای یکی از اتهامات وی مبنی بر مصاحبه با یک سایت ضدانقلاب و توهین به مسؤولان نظام بوده و سایر اتهامات در حال بررسی است.

آغاز فعالیت انتخاباتی پورمحمدی

ارگان مطبوعاتی حزب موتلفه از فعال شدن ستادهای انتخاباتی سازمان بازرسی کل کشور خبر داد. نشریه «شما» در شماره این هفته خود نوشت: «شنیده شده است حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی نیز ستادهای انتخاباتی خود را فعال کرده است. این در حالی است که در سال ۸۷ نیز برخی سایت‌ها از آمادگی پورمحمدی برای نامزدی در انتخابات دهم ریاست‌جمهوری خبر داده و از محمدمهدی فقیهی به عنوان ریاست ستاد وی و سایت انتخاب به عنوان‌ تریبون اصلی‌اش نام برده بودند؛ موضوعی که با اجماع اصولگرایان روی احمدی‌نژاد منتفی شد.

محمدمهدی فقیهی از شاگردان آیات عظام اراکی، جواد تبریزی، فاضل‌لنکرانی و علمایی چون صانعی، منتظری، سیدجلال‌الدین آشتیانی و حسن‌زاده‌آملی است و اگر در این مقطع وی رئیس ستاد پورمحمدی شود، می‌تواند تعاملات متفاوتی با قم را برای پورمحمدی رقم بزند.

اخراج منافقین از پایگاه اشرف

یک مقام سازمان ملل با بیان اینکه دوسوم از اعضای گروهک‌ تروریستی منافقین از پایگاه اشرف به بغداد منتقل شده‌اند، تصریح کرد: موضع دولت عراق درباره اردوگاه اشرف کاملا مشخص است.

به گزارش العالم، نماینده دبیرکل سازمان ملل در عراق اعلام کرد: دوسوم اعضای گروهک ‌تروریستی منافقین از اردوگاه اشرف به بغداد منتقل شده‌اند تا زمینه خروج آنان از عراق فراهم شود. مارتین کوبلر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد دوسوم اعضای گروهک ‌تروریستی منافقین به اردوگاه لیبرتی در بغداد منتقل شده‌اند و انتقال بقیه آنها نیز در مرحله بعدی انجام خواهد شد تا زمینه خروج آنان از عراق فراهم شود.

وی افزود: اجرای این اقدام مستلزم تکمیل تحقیقات دفتر سازمان ملل درباره اسناد و مدارک اعضای گروهک منافقین و تعیین کشورهایی است که آنان قرار است به آنجا منتقل شوند. وی اظهار داشت: دفتر سازمان ملل درحال حاضر سرگرم تحقیق درباره شرایط پناهندگی و سپس اسکان اعضای گروهک منافقین در کشورهای دیگر است. کوبلر با بیان اینکه موضع دولت عراق در قبال اردوگاه اشرف کاملا مشخص است، گفت: مسؤولانی از کشورهایی که قرار است اعضای گروهک منافقین در آنجا اسکان داده شوند، برای اطلاع از تحقیقات درباره اسناد و مدارک ارائه شده به عراق می‌آیند.

روزنامه تهران امروز:

۱+۵ برای بسیج یعنی صفر

سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج معادلات استکبار را در دنیا به هم زده است. وی در دیدار با بسیجیان کرمانشاه گفت: تمام تلاش ۱+۵ برای ایستادگی در برابر پیشرفت مثال زدنی اردوگاه اسلام است و بسیج ثابت خواهد کرد ۱+۵ مساوی با صفر است. وی افزود: بسیج خط سرخ شهدا را دنبال می کند و بدون تردید در راستای رسیدن به آرمان های انقلاب، به پیشرفت های بزرگ دست پیدا خواهد کرد.

حجاب همسر اردوغان فیلم است!

حسن عباسی در تازه ترین اظهار نظر خود درباره حجاب همسر اردوغان سخن گفت. وی گفت آمریکا همزمان با ناآرامی های سوریه دو ماموریت به ترکیه و عربستان داد. نقش عربستان خنثی کننده بود و ترکیه هم از لاک ظاهری خود بیرون آمد و نشان داد که روسری همسر رجب طیب اردوغان فقط ظاهر سازی و یک تاکتیک نمایشی بود. ترکیه فقط نوعی از اسلام آمریکایی را برای مردمش به ارمغان آورد که فقط همسران سران کشورش با حجاب بودند.

روزنامه قدس:

سخنان مضحک آقای رئیس

جان ساورز، رئیس دستگاه اطلاعات خارجی و جاسوسی انگلیس در یک سخنرانی عمومی و بی سابقه ادعا کرد، عملیات این سازمان موجب شده دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای به تأخیر افتد.

اعتراف رئیس سابق موساد

مئیر داگان، رئیس سابق سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی با اشاره به فعالیتهای هسته‌ای ایران اعتراف کرد: مقامات ایران به دنبال ساخت بمب اتمی نیستند، بلکه با احتیاط به سرعت در حال پیشرفت تکنولوژی هسته‌ای خود هستند.

جلسات مخفی انتخاباتی

اخبار به‌دست آمده حکایت از آن دارد که جریان انحرافی مجموعه جلسات خود را برای چهارمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی شهر و روستا افزایش داده است. شنیده شده تاکنون دو جلسه در این زمینه با مدیریت سردسته جریان انحرافی تشکیل شده و وی بر انتخاب مهره‌هایی سفید و جدید در این انتخابات تأکید داشته است.

تجلیل روزنامه سوئیسی از ایران

روزنامه سوئیسی دربوند در گزارشی به تجلیل از تاریخ و تمدن ایران پرداخت و نوشت: زمانی که ایران دارای قدرت و ساختارهای پیشرفته بود، اروپا در برابر آن قدرتی به حساب نمی‌آمد.

گرانی به دلیل خیانت داخلی است

حجت‌الاسلام مهدی طائب، فرمانده قرارگاه عمار گفت: بخشی از گرانی‌ها به دلیل خیانتهای داخلی برخی‌ها بود که شناسایی و برخورد شد.

اخراج دو سوم از منافقین

یک مقام سازمان ملل با بیان اینکه دو سوم از اعضای گروهک تروریستی منافقین از پایگاه اشرف به بغداد منتقل شده‌اند، گفت: موضع دولت عراق درباره اردوگاه اشرف کاملاً مشخص است.

روزنامه ملت ما :

برنامه ویژه جریان انحرافی برای ۶ماه آخر دولت!

شنیده شده لیدر جریان انحرافی در یک محفل خصوصی گفته است ما برای ۶ ماهه آخر دوره ریاست جمهوری برنامه های ویژه ای تدارک دیده ایم. وی همچنین گفته است این گفتمان چندین سال است که زحمت کشیده و نمی شود که بدون نتیجه دلخواه این دور را به پایان برسانیم.

پاناترک ها در مقابل سفارت ایران در باکو

عده ای از اعضای جمعیت« پانا ترکیسم» با تجمع در مقابل سفارت ایران در باکو خواستار آزادی دو جاسوسی شدند که توسط نیروهای امنیتی ایران دستگیر دشه اند. گفتنی است دولت باکو طی روزهای اخیر با ایجاد یک جریان رسانه ای در صدد مظلوم نمایی و بیگناه جلوه دادن دو جاسوس مذکور تحت عنوان «شاعر و نویسنده» برآمده است.

برگزاری همایش های قومیتی بدون مجوز!

اخیراً مشاهده شده است که در برخی از دانشگاه های شرق کشور همایشهای دانشجویی بدون مجوز قانونی برگزار می شود. گفتنی است این همایشها که با محوریت دانشجویان قومیتگرا برگزار می گردند سعی در ترویج مطالب قوم گرایانه افراطی و ضد امنیتی دارند.

فعالیت چشمگیر مافیای زمین خواری در حومه تهران

به تازگی اخبار و سلسله گزارش هایی درباره فعالیت باندهای زمین خواری در حومه تهران برای نهادهای نظارتی ارسال شده است. نکته جالب در این گزارش ها این که، هدف اصلی این زمین خواران زمینهای موجود در رباط کریم، شهریار، اسلامشهر و پرند بوده است که زمین خواران با سندسازی این زمین ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

روزنامه جمهوری:

شیوخ کویت دچار نگرانی شده است

* شیوخ کویت هم با توجه به گسترش انقلاب‌های مردمی در عربستان و بحرین، دچار نگرانی شده و درصدد چاره‌ای برای حفاظت از تاج و تخت خود برآمده‌اند. وزارت کشور امیرنشین کویت با تأکید بر مخالفت با هرگونه راهپیمایی افراد مقیم در کویت اعلام کرد کسانی که اقدام به راهپیمایی‌های اعتراض‌آمیز ‌کنند محکوم به دو سال زندان و یک هزار دینار کویتی (سه هزار دلار آمریکا) خواهند شد. کویت دارای بیش از یکصد هزار مقیم است که فاقد تابعیت می‌باشند.

تبدیل گورستان به منازل مسکونی برای صهیونیست ها

* مؤسسه الاقصی فعال در مسائل فرهنگی و امور وقف فلسطین با انتشار گزارشی تأکید کرد یک شرکت اسرائیلی با انجام حفاریهای گسترده در یکی از مقابر فلسطینیان قصد دارد در این مقبره واحدهای مسکونی برای صهیونیستها احداث کند. به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) به نقل از پایگاه خبری الرساله نت، این موسسه در بیانیه‌ای تاکید کرد شرکت “سولیل بونیه” درحال انجام حفاریهائی در مقبره روستای “شیخ مونس” از مناطق اشغالی یافا که در سال ۱۳۲۷ توسط ارتش اشغالگر قدس به اشغال درآمده است، با بی‌حرمتی تمام در تبدیل این گورستان به منازل مسکونی برای صهیونیست‌ها است. موسسه الاقصی در گزارش خود تاکید کرده است که بازرسان این موسسه در بازدید از این منطقه شاهد نبش قبور مسلمانان بوده‌اند. این موسسه در ادامه گزارش خود تاکید کرد رژیم صهیونیستی پیش از این نیز با کوچاندن اجباری ساکنان اصلی این روستا بخشهائی از اراضی آنها را به دانشگاه تل آویو اختصاص داده است.

انفجار در ۱۵۰ متری ساختمان سفارت ایران دردمشق

* شبکه تلویزیونی سوریه گزارش داد: انفجاری در ۱۵۰ متری ساختمان درحال ساخت سفارت ایران در دمشق روی داده است. این بمب در نزدیکی ساختمان مذکور در منطقه پررفت و آمد “مرزه” منفجر شده است. این بمب منجر به کشته شدن فردی نشده است اما چندین نفر مجروح شده‌اند.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.