جلسه فوق العاده کمیسیون امنیت ملی در زمینه آخرین تحولات سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در با اعلام این خبر اظهار داشت: در ۱۶ ماه گذشته در یک رویکرد غیر منطقی و ظالمانه همه ظرفیت های جهان غرب و هم پیمانان منطقه ای آنها برای تغییر ساختار سیاسی این کشور به کار گرفته شده است ولی با توجه به اینکه مردم سوریه مخالف دخالت بیگانگان در کشور خود هستند، امروز در برابر این دخالت ها به ویژه اقدامات تروریستی که مردم بیگناه را هدف گرفته است ایستاده اند و نظام سوریه نیز با جدیت در برابر این دخالت ها ایستاده است.

نقوی سخنگوی کمیسیون ضمن تاکید بر ضرورت حفظ ساختار سیاسی سوریه با انجام اصلاحاتی که انتخاب مجلس در این کشور گام مهمی در این زمینه بود اعلام کرد در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران در این مقطع مهم مجلس شورای اسلامی همچنان به جدیت به حمایت از سوریه ادامه خواهد داد.

نقوی ضمن تمجید از مواضع منطقی و اصولی روسیه و چین دربرابر سوریه اظهار کرد: اجلاس ژنو و چند اجلاس قبل از آن نشان داد که اینگونه دخالت های غیر منطقی تاثیری در تحولات سوریه نخواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی همچنین با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس مجلس سوریه به تهران بر ضرورت افزایش این ارتباطات در جهت حمایت از سوریه تاکید کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.