جلوه کار و اشتغال در قاب عکس عکاسان – اخبار اجتماعی

مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با استقرار دائمی دبیرخانه جشنواره ملی عکس، کار، تعاون و اشتغال، این دبیرخانه محلی برای جمع آوری آثار تولید شده در تمامی طول سال می شود.

احسان ارکانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه عکس هنری گویا و شفاف است می تواند به طور صریح توانمندی های کشورمان را در حوزه های مختلف کشور از جمله صنعت، کشاورزی و تعاون نشان دهد امیدواریم با استقرار دائمی دبیرخانه جشنواره ملی عکس کار، تعاون و اشتغال به رشد و اعتلای این هنر بیافزایم.

وی افزود: همچنین با استقرار این دبیرخانه می توانیم نسبت به جمع آوری اثار تولیدی در تمامی طول سال اقدام کنیم.

ارکانی در ادامه به مهمترین فعالیت های این دبیرخانه اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی شایسته به عکاسان سراسر کشور، برگزاری اردوهای عکاسی، جمع آوری و دسته بندی عکس های رسیده به منظور شرکت در جشنواره و داوری آثار از وظایف عمده فعالیت های این جشنواره است.

مدیر کل روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: علاقه مندان به منظور دریافت فرم شرکت در جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت جشنواره به نشانی www.aksekar.com مراجعه کنند و آثار خود را تا حداکثر ۲۶ آبان ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.