جمع آوری ۶۸۰ نفر معتاد ولگرد و بی خانمان در استان البرز

۱فروردین ۱۳،

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز از جمع آوری ۶۸۰ نفر معتاد ولگرد و بی خانمان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی در روزهای پایانی سال و تعطیلات ایام نوروز خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛فرمانده انتظامی استان البرز که دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این استان را برعهده دارد با اعلام این خبر اظهار داشت:پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به منظور برقراری امنیت در روزهای پایانی سال و جلوگیری از سرقت های جزء که اکثرا توسط معتادان پرخطر صورت می گیرد ، از۲۳ اسفند ماه سال۹۱ طرح برخورد با معتادان ولگرد و کارتن خواب را در سطح استان به اجراء گذاشته است .
 
وی با اشاره به استمرار این طرح درسال جاری گفت:اعتیاد را باید یک بیماری قلمداد کرد و از برخورد فیزیکی و انتظامی با فرد معتاد پرهیز کرد چرا که اعتیاد یک معضل اجتماعی است و راه برون رفت از این معضل در مرحله اول پیشگیری و جلوگیری از افتادن جوانان در دام اعتیاد و در مرحله دوم درمان و بازپروری یک معتاد و بازگردان او به زندگی عادی و اجتماعی است .
 
گودرزی افزود: در همین راستا پلیس استان البرز با اجرایی کردن طرح جمع آوری معتادان ولگرد و بی خانمان در سطح این استان دو هدف عمده ارتقاء امنیت اجتماعی و درمان و بازپروری این اشخاص را دنبال می کند .
 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود:در این طرح که از ۲۳ اسفند ماه سال قبل در سطح استان به اجرا درآمده است تا ۴فروردین ماه سال جاری جمعا تعداد ۶۸۰ نفر از معتادان ولگرد و بی خانمان جمع آوری و تحویل مراکز درمانی و کمپهای مجاز شدند .
 
وی در پایان افزود:طرح جمع آوری معتادان ولگرد و بی خانمان به قوت خود باقیست و در روزهای آتی نیز در راستای افزایش احساس امنیت و آرامش در سطح استان ، در دستور کار پلیس قرار دارد./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.