جمع آوری تخلیه آب های سطحی توسط آتش نشانی کرج انجام شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از عملیات جمع آوری و تخلیه سیلاب که در اثر بارندگی شب قبل در کرج ایجاد شده بود توسط آتش نشانان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حاجعلی فرجامی ضمن تبریک عید مبارک فطر، بارش نزولات آسمانی در شب قبل را نوعی تنفس شهر پس از روزهای گرم و پر حرارت قبل عنوان کرد و افزود: در اثر این بارش، سیلاب های محدودی در نقاط مختلف شهر ایجاد شد که این امر با اجرای عملیات ویژه توسط نیروهای آتش نشان تخلیه و مرتفع شد.

وی آب گرفتگی را در معابر عمومی و نیز تعدادی از واحدهای مسکونی و تجاری ذکر کرد و ادامه داد: مناطقی از جمله شاهین ویلا، حسن آباد، بلوار استقلال، رجائی شهر، حصارک و مهرشهر تحت عملیات تخلیه آبگرفتگی قرار گرفتند.

این مسئول فعالیت های انجام گرفته در این خصوص را توسط ۲۵ نفر از نیروهای خدوم سازمان آتش نشانی کرج بر شمرد و تصریح کرد: از شب قبل تا کنون و طی نزدیک ۱۰ ساعت فعالیت تعداد هشت مورد عملیات تخلیه  سیلاب در شهرستان کرج انجام گرفته است.

فرجامی در پایان خاطرنشان کرد: خودروهای به کار گرفته به این منظور ۱۱ دستگاه خودروی عملیاتی و موتور مخصوص تخلیه آب بوده است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.