جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای موفق عمل کرده است

به گزارش خبرنگار ایرنا ‘علاءالدین بروجردی’ چهارشنبه شب در نشست مجمع نمایندگان لرستان با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد افزود:‌مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ نشان می دهد که به رغم اینکه در این مذاکرات همه ظرفیت جهانی در برابر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته ، اما ایران نه تنها حریف است بلکه موفق عمل کرده است.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز الان نهال دهه نخست پیروزی انقلاب نیست بلکه به درخت تنومندی تبدیل شده است.

بروجردی در ادامه ،همدلی ، اتحاد و انسجام حاکم بر مجمع نمایندگان لرستان را فرصتی برای کمک به حل مشکلات این استان عنوان کرد و افزود: این مجمع با تدوین نقشه راه متعهد شده تا لرستان را درمسیر طولانی رسیدن به پیشرفت و عدالت با اتحاد و انسجام یاری کند.

وی پیگیری مساله اشتغال را مهمترین و محوری ترین وظیفه مجمع نمایندگان لرستان برشمرد.

بروجردی تقویت واحدهای فعال تولیدی،کمک به واحدهای نیمه فعال وبهره گیری ازظرفیت های دولت برای احیای واحدهای مشکل دار و تعطیل شده لرستان را از اولویت های این مجمع عنوان کرد.

وی همچنین از تصمیم مجلس نهم برای ایجاد ساختمان ویژه مجلس در مراکز استان ها خبر داد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی راه اندازی دبیرخانه و بانک اطلاعاتی در استان ها را از دیگر اقدامات مثبت مجلس نهم در راستای انتقال اطلاعات به نمایندگان مجلس عنوان کرد.

وی افزود: راه اندازی این بانک اطلاعاتی فرصتی برای نخبگان است تا ایده ها و طرح های خود را برای کمک به پیشبرد نقشه راه به نمایندگان مجلس انتقال دهند.

۶۴۸/۶۳۰/ ۶۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۵۸۸۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.