جنایت هولناک تازه داماد افغانی / قتل فجیع همسر ۲۰ساله ایرانی

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

جنایت هولناک تازه داماد افغانی / قتل فجیع همسر ۲۰ساله ایرانی

تازه داماد افغانی پس از قتل فجیع همسر ۲۰ساله ایرانی خود در مشهد متواری شد.

به گزارش خراسان، عصر یکشنبه گذشته، صاحبکار یک جوان افغانی که از چند روز قبل سرکار نیامده بود با تلفن همراه وی تماس گرفت و علت حضور نیافتن وی در کار ساختمانی را جویا شد. جوان افغانی در پاسخ به صاحبکارش گفت: من چند روز قبل همسرم را در منزل مسکونی ام کشته ام و الان هم فراری هستم بنابراین دیگر نمی توانم سرکار حاضر شوم. صاحبکار او که از شنیدن این جملات تعجب کرده بود، لحظاتی به فکر فرو رفت و احتمال داد حرف های کارگرش دروغ باشد و او این جملات را به «شوخی» عنوان کرده است اما باز هم نتوانست به راحتی از کنار این جملات بگذرد. ساعتی بعد صاحبکار ساختمان به آدرس منزل کارگرش در بولوار ابوطالب رفت اما وقتی با در بسته منزل مواجه شد. نگرانی اش در این باره شدت گرفت و ماجرا را به آتش نشانی اطلاع داد. دقایقی بعد وقتی نیروهای آتش نشان قفل منزل را گشودند با جسد خون آلود زنی جوان در زیر پتو روبه رو شدند. بااطلاع ماجرای قتل به پلیس ۱۱۰، لحظاتی بعد نیروهای گشت انتظامی به دستور سروان مقدم (رئیس کلانتری شفا) عازم ابوطالب ۸۰ شدند و با تایید درستی خبر و حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

این گزارش حاکی است: با حضور مقام قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی در محل جنایت، تحقیقات در این باره آغاز شد. جسد مربوط به زنی حدود ۲۰ساله بود که سرش با ضربه عمیق کارد شکافته شده بود و آلت قتاله نیز داخل شکمش قرار داشت. با اظهارات صاحبکار کارگر افغانی که در محل جنایت حضور داشت مقام قضایی دستورات ویژه ای را برای شناسایی و دستگیری متهم به قتل افغانی صادر کرد. ماموران انتظامی در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود به بنگاه مشاور املاک مراجعه کردند که حدود یک ماه قبل منزل مذکور را به تازه داماد افغانی اجاره داده بود اما بررسی قولنامه های موجود در بنگاه مشخص کرد که جوان افغانی مدارک اقامتی نداشت و به طور غیرمجاز در ایران زندگی می کرده است به همین دلیل قولنامه اجاره منزل به نام همسر ایرانی این جوان نوشته شده بود.

بنابراین گزارش، پس از انجام بررسی های مقدماتی و جمع آوری آثار به جا مانده از متهم به قتل فراری، قاضی شاکر دستور حمل جسد به پزشکی قانونی را در حالی صادر کرد که به دلیل روشن بودن کولر آبی منزل جسد دچار فساد نعشی اندکی شده بود.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالAugust 8, 2012 12:50 AM  تعداد مشاهده: ۱۰۸۶

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.