جنبش تمرد، البرادعی را به سکوت فراخواند

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیته مرکزی جنبش تمرد مصر با اشاره به اینکه «محمد البرادعی» از مسئولیت خود در قبال کشور شانه خالی کرده است، از وی خواست تا از سخن گفتن دربارهٔ مصر اجتناب کند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،به نقل از تسنیم، «محمد نبوی» در مصاحبه با پایگاه الیوم السابع گفت که افکار عمومی مصر هر گونه اظهار نظر البرادعی دربارهٔ اوضاع مصر را رد می‌کند بویژه اینکه وی از مسئولیت خود در قبال کشور شانه خالی کرده است.

وی اظهار داشت که البرادعی از چارچوب ملی خارج شده و از کشور دست کشیده و در تلاش برای یافتن هم‌پیمانان اخوانی و جهان غربی است.

این اظهارات نبوی در واکنش به سخنان البرادعی در توییتر ایراد شد که طی آن البرادعی از شجاعت در آشتی با جماعت اخوان المسلمین سخن به میان آورده بود.

نبوی همچنین مدعی شد که اخوان المسلمین هم‌پیمان صهیونیست‌هاست و البرادعی نیز با آنها شریک است و بهتر است سکوت اختیار کند و دربارهٔ مصر اظهار نظر نکند.

البرادعی که منصب معاون اول «عدلی منصور» رئیس جمهور موقت مصر را بر عهده داشت اخیرا به دنبال عملیات ارتش این کشور علیه هواداران مرسی در میدان رابعه العدویه و النهضه که به کشته شدن دستکم ۸۰۰ نفر منجر شد، از سمت خود استعفا داد و پس از آن نیز از مصر خارج شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.