جنگ آینده داخل شهرهای اسرائیل

جام جم آنلاین: نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی طی سخنانی به مناسبت سالروز جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان تاکید کرد که جنگ آینده در داخل شهرهای این رژیم خواهد بود.

به گزارش  المنار، “ایهود اولمرت” که در مرکز پژوهش‌های امنیت ملی رژیم صهیونیستی سخنرانی می‌کرد، گفت: جنگ دوم لبنان زمانی آغاز شد که اسرائیل توان بازدارندگی خود را از دست داد و آن گونه که باید عمل نکرد.

وی تاکید کرد که جنگ آینده در داخل شهرهای اسرائیل خواهد بود.

دل خوشی به اختلافات

سعید حجاریان در دیدار جمعی از دانشجویان گفته است: یکی از بزرگترین فرصت های جبهه اصلاحات در دوره اخیر، نواخته شدن شیپور رقابت میان اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم بود.

به گزارش ممتازنیوز، وی افزود:این رقابت خیلی زود به افشاگری اصولگرایان علیه یکدیگر تبدیل شد. ما باید ساز جدایی علی لاریجانی را در مجلس تشویق کنیم تا صدایش بلندتر شود. ما از آن تخم تفرقه ای که در انتخابات مجلس میان اصولگرایان کاشته شد در انتخابات ریاست جمهوری برداشت خواهیم کرد.

همچنین یکی از اعضای مجمع روحانیون در دیدار با هاشمی رفسنجانی نسبت به تکروی حزب کارگزاران در تصمیم گیری های انتخاباتی اعتراض کرده است. حزب کارگزاران در فراخوان انتخاباتی مجمع روحانیون و بنیاد باران جهت انتخابات یازدهم ریاست جمهوری یازدهم حاضر نشد.

ساده لوحی اوباما

خبرگزاری انگلیسی “اسوشیتدپرس” خبر داد: «میت رامنی به شدت از اوباما به خاطر اظهاراتش درمورد هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا انتقاد کرد.»

به نوشته پایگاه اینترنتی اسوشیتدپرس، میت رامنی نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: «باراک اوباما بسیار ساده لوح است که فکر می کند رهبر ونزوئلا تهدیدی برای امریکا محسوب نمی شود.»

اوباما گفته بود: «هوگو چاوز درسال های اخیر تهدیدی جدی برای آمریکا نبوده است.»

میت رامنی این طرز تفکر اوباما را “ساده لوحانه” و “غیرواقعی” دانسته است.

اسوشیتدپرس خاطرنشان کرد: «چاوز رابطه بسیار نزدیکی با تهران دارد و اکنون به دنبال انتخاب مجدد برای ریاست جمهوری ونزوئلا است.»

 نگرانی در اردوگاه نفاق

به دنبال جدایی و پناهندگی “مسعود دلیلی” سرتیم حفاظتی مسعود رجوی سرکرده منافقین، موجی از نگرانی در سران این گروهک نسبت به افشای روابط درونی آنان به راه افتاده است به گونه ای که در روزهای اخیر تماس های متعددی با داخل کشور جهت ورود احتمالی وی ،گرفته شده است.

به گزارش ممتازنیوز،دلیلی در تیم ترور منافقین در استان گیلان عضویت داشت که جنایاتی از جمله ترور فرمانده سپاه لاهیجان توسط این تیم انجام شد. وی در سال ۶۳ از زندان فرار وپس از خروج از کشور به عضویت شورای مرکزی منافقین درآمد و سپس مسوول تیم حفاظت، اسکورت و چک و خنثی مسعود رجوی درآمد.

اعتراف تروریستها به کشتار مردم

تروریست‎های مسلح در سوریه که از حمایت بیگانگان برخوردارند به ترور و کشتار غیرنظامیان به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف خود در این کشور اعتراف کرده‎اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، خبرنگار خاورمیانه این شبکه طی گزارش زنده از بیروت درمورد کشتار اخیر در روستای التریمسه در استان حماه سوریه گفت دولت سوریه اسناد و شواهدی همراه باجزییات نشان داد که نحوه تفسیر دولت سوریه را از آنچه در تریمسه اتفاق افتاده تأیید می کند.

تلویزیون دولتی سوریه تعدادی از این شورشیان مسلح را که بازداشت شده بودند در تلویزیون نشان داد که به فعالیت‌های خود اقرار و آنچه را اتفاق افتاده بود تشریح می‌کردند.

 همچنین تصاویر از مقادیر بسیار زیادی از سلاح ها و مهماتی که از این شورشیان مسلح در عملیات تریمسه مصادره شده بود، از تلویزیون سوریه پخش شد. دولت سوریه به صراحت اعلام کرد طی عملیات نیروهای سوری در تریمسه هیچ غیرنظامی کشته نشده، بلکه تمام کشته‌شدگان از تروریست‌های مسلح بوده اند که با نیروهای دولتی وارد جنگ مسلحانه شده بودند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.