جهانگیرزاده:دعوت دولت از نمایندگان برای تحت تاثیر قرار دادن سوال از رییس‌جمهور است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

jahangirzadeh.jpg

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره iبه دعوت ریاست‌جمهوری از نمایندگان برای دیدار با محمود احمدی‌نژاد، گفت که روش منطقی‌تر این بود که اگر دعوتی صورت می‌گیرد از طریق هیات رییسه انجام شود، ‌اگرچه منعی هم در این رابطه وجود ندارد.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نفس ارتباط با دولت خوب است اما در شرایطی که بسیار‌ها تلاش می‌کنند مانع از این شوند که رییس‌جمهور بیاید و در مقابل نمایندگان ملت پاسخگوی عملکرد دولت در اتفاقات نامناسب اقتصادی باشد،‌ بردن نمایندگان iبه ریاست‌جمهوری iبه نظر می‌رسد برای ایجاد تاثیر در موضوع سوال باشد.

وی افزود: روش منطقی این است که اگر دعوتی هست از طریق هیات رییسه انجام شود، ‌البته هیچ منعی هم وجود ندارد و نمایندگان خودشان می‌توانند دعوت شوند و iبه این جلسه تشریف ببرند.

وی معتقد است: از نوع دعوت و عنوان دعوت iبه نظر می‌رسد که دولت می‌خواهد همه آثار این موضوع را iبه عهده نمایندگان بگذارد؛ چراکه در این نامه قید شده که با تقاضای عده‌ای از نمایندگان این دیدار صورت می‌گیرد این در حالی است که دولت می‌تواند بسیار صریح بگوید علاقه‌مند است جلسه‌ای با نمایندگان بگذرد.

این عضو هیات رییسه مجلس با اشاره iبه تشکیل جلسه پیشین دولت و مجلس در دولت و iبه میزبانی پاستور، یادآور شد: منطقی‌تر این بود که این بار دولت iبه مجلس می‌آمد اما iبه نظر می‌رسد این دعوت برای تحت تاثیر قرار دادن موضوع سوال از رییس‌جمهور باشد.

وی با بیان این‌که «در بخشی از نامه رییس‌جمهور iبه نمایندگان عنوان شده در پی تقاضای عده‌ای از نمایندگان دیدار صورت می‌گیرد»، افزود: من نمی‌دانم این نمایندگان چه کسانی بودند که در این شرایط مایلند iبه دیدار رییس‌جمهور بروند.

جهانگیرزاده در پایان اضافه کرد که برای دیدار با رییس‌جمهور،‌دعوتی از وی iبه عمل نیامده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.