دولت در حال تدبیر برای حل مشکلات اقتصادی است، مجلس همدلی کند

۲۸ آبان ،

85-12.jpg

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه‌ی سه ساعته نمایندگان با رییس‌جمهور در پاستور گفت که در این جلسه قرار شد نمایندگان و رییس‌جمهور ماهی یک بار در ریاست جمهوری با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

بهرام بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به طرح مباحث اقتصادی و تحریم‌ها در دیدار رییس‌جمهور با نمایندگان اظهار کرد: صحبت‌های رییس‌جمهور درباره‌ی این بود که دولت در حال تدبیر برای حل مشکلات اقتصادی است و بر همین اساس ایشان خواستار همدلی دولت و مجلس در جهت حل مشکلات شدند.

وی افزود: شاه بیت کلام رییس‌جمهور این بود که مسوولین باید کاری کنند که در روزهای سخت در کنار مردم قرار گیرند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس اضافه کرد: با توجه به این‌که نمایندگان خواستار گفت‌وگوی بیشتر با رییس‌جمهور شدند، ایشان پذیرفتند که علاوه بر حضورشان در مجلس، با نمایندگان در پاستور دیدار کنند.

بیرانوند با بیان این‌که جلسه امشب نمایندگان با رییس‌جمهور شبیه جلسه پرسش و پاسخ بوده است، مباحث اقتصادی و تحریم‌ها را از موارد مطرح در این جلسه عنوان کرد و گفت که در مورد سوال از رییس‌جمهور نیز در این جلسه بحث‌هایی شد که با توجه به این‌که سوال حق نمایندگان است، ایشان بر همین اساس در مجلس برای پاسخگویی به سوال نمایندگان حضور می‌یابند.

به گفته وی، علی اکبر ناصری نماینده بابل، جواد کریمی نماینده مشهد، مهدی هاشمی نماینده تهران و آشتیانی عراقی نماینده قم از سخنرانان جلسه عصر امروز بودند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.