آمادگی مجلس برای کمک‌ به دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی

۰۶م آذر ،

23-204.jpg

معاون نظارت مجلس گفت که مجلس آمادگی دارد که به دولت برای حل مشکلات اقتصادی از راه‌های مختلفی همچون قانون‌گذاری و انجام اصلاحیه‌هایی در بودجه کمک کند.

حسین مظفر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به وعده رییس‌جمهور در مورد برطرف کردن مشکلات اقتصادی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: آرزوی ما این است که صحبت رییس‌جمهور در مورد برطرف شدن مشکلات اقتصادی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری محقق شود.

وی ادامه داد: مطمئنا در صورت وجود برنامه‌ریزی مشکلات اقتصادی کاهش پیدا می‌کرد بخشی از مشکلات به سبب رها کردن وضعیت و عدم برخورد جدی و فعال بود که می‌توان با مشارکت دستگاه‌ها و قوا در جهت رفع مشکلات اقتصادی تلاش کرد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد که در این راستا مجلس برای کمک به دولت در جهت حل مشکلات اقتصادی آمادگی دارد تا کمک‌هایی در قالب‌های مختلف همچون قانون‌گذاری و اصلاحیه‌های بودجه را انجام دهد.

مظفر در پایان گفت که راه طرح پیشنهادات برای حل مشکلات اقتصادی به دولت بسته نیست؛ کما اینکه در همین راستا جلساتی با حضور نمایندگان مجلس و دولت برگزار می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.