جهان به شعارهای تو خالی اوباما پی برده/ فشار بر ایران بر خلاف وعده هاست

به گزارش خبرگزاری مهر، اشپیگل می نویسد: اوباما زمانی که می خواست انتخاب شود وعده داد که آمریکا با مدیریت وی به هیچ جنگی وارد نخواهد شد، اما این روزها مدام ایران را تهدید می کند.

پرس تی وی به نقل از این مجله گزارش می دهد: اوباما مدام تکرار می کند که تمامی گزینه ها در باره ایران بر روی میز قرار دارد تا این کشور را از دستیابی به تسلیحات هسته ای باز دارد.

این مجله در بخش دیگری از این مطلب آورده است: آمریکا همچنان می گوید که این کشور از هیچ چیزی در حمایت از اسرائیل مضایقه نخواهد کرد و او وعده های اولیه خود را مبنی بر پرهیز از جنگ فراموش کرده است.

اشپبگل می نویسد: هم اکنون افکار عمومی آمریکا متوجه شدند که مواضعی که وی پیشتر می گرفته چیزی جز شعارهای توخالی نبوده است.

این مجله همچنین به بی کفایتی سیاست های اوباما در پایان دادن به جنگ درافغانستان اشاره می کند و می نویسد: علی رغم وعده هایی که اوباما داده بود، واشنگتن ثابت کرده که در پایان دادن به جنگ در افغانستان که بیش از یک دهه از آغاز آن میگذرد، ناتوان است.

این نشریه این گونه نتیجه می گیرد که به دلیل فهرست وعده های عمل نشده ای که اوباما داده، در انتخابات آتی ریاست جمهوری موفقیتی نخواهد داشت. 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.