جوانان خوبی برای تیم ملی بوکس شناسایی کردیم

۱۹اردیبهشت،

فینال مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس در حالی روز چهارشنبه به میزبانی زنجان و در سالن کارگران به پایان رسید که ۱۹ بوکسور جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کردند.

اردوهای تیم ملی از ۲۲ اردیبهشت ‌ماه به میزبانی مجموعه ورزشی انقلاب برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز خواهد شد. تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که ۹ تیر ماه به میزبانی اردن برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

اکبر احدی در گفت‌وگو با فارس در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: اولین روز از مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس چندان جذاب برگزار نبود و بنده معتقدم که استرس مبارزات روی همه بوکسورها تاثیر گذاشته بود و همین موضوع سبب شده بود تا مسابقات با کیفیت پایینی برگزار شود. البته در روزهای بعدی واقعاً مبارزات جذابی را از بوکسورها شاهد بودیم.

وی افزود: خوشبختانه در این دوره از مسابقات جوانان خوبی را که واقعا گمنام بودند شناسایی کردیم و با تصمیم مسؤلان فدراسیون و کمیته فنی آنها را به اردوها دعوت کردیم. البته منظورم این نیست که ملی پوشان ضعیف بودند، نه اصلا این طور نیست آنها با آمادگی بالایی در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس در مسابقات انتخابی تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: به عنوان مثال مهدی طلوتی یکی از ملی پوشان با تجربه است که در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت. طلوتی از آمادگی به دور بود و تمرین نکرده بود و به همین دلیل بوکسور زنجانی که در وزن ۶۹ کیلوگرم حضور داشت با مبارزاتی که از خود به نمایش گذاشت به اردوی تیم ملی دعوت شد. البته او با کمی برنامه ریزی آینده خوبی را میتواند داشته باشد.

سرمربی تیم جوانان در پاسخ به این سؤال که گویا در وزن ۶۹ کیلوگرم در زمان برگزاری مسابقات مانیتور نشان دهنده امتیازات برای مدت کوتاهی خاموش شد و این موضوع سبب ناراحتی کرمی شده و آیا این موضوع صحت دارد یا خیر اظهار داشت: زمانی که طلوتی و هومن کرمی مبارزه می‌کردند تماشاگران زیادی در سالن مسابقه حضور داشتند؛ حتی هوادارن تا دور اطراف رینگ رفته بودند و یک صدا بوکسورها را تشویق می‌کردند. رد و بدل شدن امتیاز سبب می‌شد که سالن به هیجان بیاید و به همین دلیل مسؤلان حراست که در سالن حضور داشتند اعلام کردند که برای جلوگیری از برهم نخوردن فضای سالن روی تابلو امتیازات گرفته شود و پس از پایان مبارزه امتیاز اعلام شود.

وی در پایان عنوان کرد: بنده فکر می‌کنم که کرمی با مطرح کردن این موضوع که تابلو امتیازات برای دقایقی خاموش شده و پس از آن همه چیز به ضرر او تمام شده خواسته باخت خود را توجیه کند. بنده معتقدم این صحبت‌های حاشیه سازی است و کرمی باید بداند که مدت‌ها از بوکس فاصله داشته و اصلاً برای مبارزه آماده نبوده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.