جیمز کامرون به «نبرد فرشته» می‌رود

به گزارش بی باک به نقل از خبرگزاری فارس، رسانه‌های گروهی می‌نویسند این فیلم‌ساز قصد دارد فیلم مستقل دیگری به نام «نبرد فرشته» را هم جلوی دوربین ببرد.

این فیلم بر اساس قصه کتاب کمیک استریپی و مصور یوکیتو کیشیرو نویسنده ژاپنی ساخته می‌شود و حال و هوایی علمی – تخیلی (که مورد علاقه کامرون است) دارد.

مجموعه کتاب «نبرد فرشته» این نویسنده معروف ژاپنی، به سبک انیمیشن‌های خاص این کشور آسیایی نوشته و کار شده است.

خبرهای رسیده حکایت از آن می‌کند که جیمز کامرون مایل است پس از پایان کار بر روی مجموعه فیلم «آواتار» به سراغ کارگردانی «نبرد فرشته» برود.

قصه مجموعه کتاب کیشیرو که حال و هوایی گرافیکی دارد، در قرن بیست و ششم میلادی اتفاق می‌افتد و جامعه‌ای را به نمایش می‌گذارد که پس از جنگ هولناک جهانی را از هم پاشیده شده است.

در این جامعه در هم ریخته و از هم گسیخته، سایبرگ‌ها به صورت بخش مهمی از زندگی روزانه درآمده‌اند و آدم‌ها به نوعی تبدیل به نیمه روبات‌ها شده‌اند.

در حقیقت، آدم‌ها به کمک تکنولوژی پیشرفته‌ای که باعث خلق روبات‌ها شده، بخش‌هایی از اندام خود را که از بین رفته، به کمک آهن دوباره‌سازی کرده‌اند.

کاراکتر اصلی قصه سایبرگ، دختر چهارده ساله‌ای به نام آلینا است که حافظه‌اش را از دست داده است و با یک سری ماجراجویی و حادثه روبرو می‌شود.

جان لاندو تهیه‌کننده اصلی «نبرد فرشته» است که با جیمز کامرون در امر تولید مجموعه فیلم چهار قسمتی «آواتار» هم همکاری دارد.

او قصد دارد کار تولید «نبرد فرشته» را در سال ۲۰۱۷ آغاز کند و اظهار امیدواری می‌کند تا آن زمان کار تولید «آواتار»ها به پایان رسیده باشد.

به احتمال زیاد «نبرد فرشته» هم به صورت یک مجموعه فیلم چند قسمتی ساخته خواهد شد، ولی هنوز معلوم نیست کامرون قصد دارد آن را در چند قسمت تولید و روانه پرده سینماها کند.

این فیلم‌ساز چند روز قبل صحبت‌های هفته قبل جان لاندو را اصلاح کرد و گفت طرح بسیار خوبی برای قسمت چهارم «آواتار» دارد و مایل است آن را تبدیل به فیلم سینمایی کند.

لاندو در گفت‌و‌گویی گفته بود «آواتار» صاحب یک قسمت چهارم نخواهد شد و به صورت سه‌گانه (تریلوژی) تهیه می‌شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.