«جیگر» به علت بدآموزی رفتاری ممنوع‌التصویر شد

جیگر، به علت «بدآموزی‌های رفتاری» از حضور در میان عروسک‌های مجموعه کلاه قرمزی منع شد و بنابراین جیگر نه در بخش‌های تازه مجموعه کلاه قرمزی جای دارد و نه در بازپخش از شبکه‌های نمایش و جام جم.

گروه فرهنگ و هنر- جیگر، الاغ عروسکی‌ای که در کلاه قرمزی سال ۹۱ حضور داشت، به گزارش خبرگزاری میراث فرهنگی به علت «بدآموزی‌های رفتاری» از حضور در میان عروسک‌های دیگر این مجموعه منع شد و بنابراین جیگر نه در بخش‌های تازه مجموعه کلاه قرمزی جای داشت و نه در بازپخش از شبکه‌های نمایش و جام جم.

حمید مدرسی، تهیه‌کننده مجموعه کلاه قرمزی، در گفت‌وگو با قانون از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد.

جیگر با بازیگردانی عیسی یوسفی‌پور و با صدای کاظم سیاحی، الاغ عروسکی محبوب امسال مجموعه کلاه قرمزی بود؛ مجموعه‌ای که شخصیت‌های عروسکی، مهمان آقای مجری (ایرج طهماسب) می‌شدند و از این میهمانی، داستان‌های جذابی برای کودکان و خانواده‌ها رقم می‌خورد.

گفتنی است تاکنون سه فیلم عروسکی از کلاه قرمزی تهیه شده است که برآورد می‌شود آخرین آن‌ها، یعنی فیلم کلاه قرمزی و بچه‌ننه -که هم‌اکنون در سینماهای ایران در حال اکران است- به پرفروش‌ترین فیلم سال ۹۱ بدل شود.

 

 


پایگاه خبری رسانه قانون

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. مهسا:

    سلام واقعا خجالت نمی کشید با احساسات مردم بازی می کنید.جیگر واقعا جیگرم بود.

    اگه اینطوریه خنده بازار که ادای افراد مشهور و دوست داشتنی رو در میارن و مسخره می کنن کلا باید از رو آنتن حذف بشه یه سوال خود بازیگر ها خبر دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. صبا & عارفه:

    سلام یعنی چی من اعتراض دارم من از بچگی با کلاه قرمزی بزرگ شدم بهترین فیلم ایران همینه ،خداوکیلی از فیلم های ماه رمضون قشنگ تره که یا در باره ی مرده اس یا در باره ی بچه که اخرش شبیه کتاب داستان رده سنی الف تموم می شه واقعا خجالت آوره.

    من مطمئنم که این پیام تو سایت گذاشته نمیشه ولی بهتره بدونید که مدیونید اگه نذارید تو سایت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.