جیگر ممنوع التصویر شد؟

جیگر ممنوع التصویر شد؟

در حالی که خبر ممنوع التصویر شدن «جیگر» یکی از شخصیت‌های برنامه عروسکی «کلاه قرمزی» منتشر شده، تهیه‌کننده این برنامه می‌گوید اطلاعی از این ماجرا ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، خبرگزاری میراث فرهنگی به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما اعلام کرده که شخصیت «جیگر» از این مجموعه حذف شده است. دلیل حذف «جیگر» از سوی بخش نظارتی صدا و سیما بدآموزی‌های این عروسک عنوان شده است.

عروسک «جیگر» یک الاغ است که از نوروز امسال به مجموعه کلاه قرمزی اضافه شد و تکیه کلام او «جگرم» خیلی زود سر زبان‌ها افتاد.

حمید مدرسی تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین، در مورد این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت او در جریان این اتفاق نبوده و چنین خبری را تازه دارد می‌شنود.

برنامه تلویزیونی «کلاه قرمزی» یکی از پر‌بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون است که پخش آن از اوایل دهه ۷۰ از سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ابتدا کلاه قرمزی و پسرخاله شخصیت‌های اصلی این مجموعه بودند و به تدریج شخصیت‌های دیگری چون پسر عمه زا، فامیل دور، گیگیلی، ببعی، آقوی همساده، دختر عمه زا و … هم به جمع عروسک‌های این مجموعه اضافه شدند.

بازپخش این مجموعه در شبکه‌های نمایش و جام جم هم با حذف عروسک جیگر همراه شده است. البته هنوز مشخص نیست برای تولید مجموعه‌های جدید باز هم گروه سازنده اجازه استفاده از این عروسک را خواهد داشت یا خیر؟

تاکنون ۳ فیلم سینمایی با حضور کلاه قرمزی و برخی از عروسک‌های همراهش روی پرده رفته که هر سه با استقبال مواجه شده‌اند.

آخرین فیلم از این مجموعه با عنوان «کلاه قرمزی و بچه ننه» این روزها روی پرده سینماهای کشور است و انتظار می‌رود به پرفروش‌ترین فیلم سال تبدیل شود.

فرهنگ و هنر

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sogand:

    نمیتونند
    جیگر جان مثل شیر پشتتم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.