حاج صفی: ضعیف‌شدن سپاهان را قبول ندارم/ امسال سبک بازی‌ام را عوض کردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – احسان حاج صفی مدافع چپ پای سپاهان برخلاف نظر بسیار‌ها قبول ندارد که این تیم نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده است.

به گزارش ممتاز؛او معتقد که سپاهان به سبب تغییراتی که در تیمش داشته نیاز به زمان دارد و مطمئنا در هفته‌های آینده نتایج بهتری خواهد گرفت. حاج صفی در خصوص شرایط سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

مثل اینکه تا حدودی آرامش در سپاهان حکم فرما شده است؟

متاسفانه در ۳ بازی یک امتیاز گرفتیم و همین موضوع شرایط تیم ما را سخت کرد. واقعا نباید اینطور امتیاز از دست می‌دادیم ولی به هر حال هر تیمی به این وضعیت دچار می‌شود. من معتقدم توقعات از سپاهان بالا رفته و با این بازیکنان بسیار‌ها انتظار دارند قهرمان شویم. خدا را شکر که فعلا تیم خوب صبا را بردیم و امیدورم داماش را شکست بدهیم و وضعیت بهتری پیدا کنیم.

خیلی‌ها متعقدند سپاهان افت کرده و نسبت به فصل قبل ضعیف‌تر شده. نظر تو چیست؟

من ضعیف شدن و افت سپاهان را اصلا قبول ندارم. تیم ما تغییراتی داشته و برای اینکه به شرایط ایده‌ال برسد نیاز به زمان دارد. در حال حاضر بعضی از بازیکنان سپاهان که تازه به تیم اضافه شده‌اند هنوز هماهنگی لازم را با دیگر نفرات به دست نیاورده‌اند ولی مطمئنا در هفته‌های آینده شرایط بهتر می‌شود.

این هفته با داماش بازی دارید و تو هم خاطرات خوبی از این بازی نداری، درست است؟

پارسال در آن مسابقه حرف و حدیث‌های بسیاری به وجود آمد ولی من گفتم که اشتباهم عمدی نبود. بسیار دیگر به آن اتفاقات فکر نمی‌کنم و امیدوارم در این بازی نمایش خوبی داشته باشم.

فکر نمی‌کنی سپاهان با رفتن جباری ضرر کند؟

داشتن جباری آرزوی هر تیمی است و شما می‌بینید که استقلال با از دست دادن این بازیکن در بازی‌سازی دچار مشکل شده است. من امیدوارم در نهایت شرایط طوری باشد که جباری در سپاهان بماند چون او می‌تواند به تیم ما کمک کند.

  

سپاهان امسال قهرمان می‌شود؟

خدا می‌داند چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما امسال هم جزو مدعیان اصلی خواهیم شد.

امسال برنامه‌ات برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی چیست؟

من حتی توسط آقای کی‌روش هم به تیم ملی دعوت می‌شوم امسال انگیزه بسیاری دارم و تا حدودی سبک بازی‌ام را عوض کردم پارسال آن احساس همیشگی نبودم ولی امسال می‌خواهم همه چیز را جبران کنم.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.