حاشیه های امروز اجلاس نم/صالحی: آخوندزاده هنوز مردد است که من وزیر خارجه هستم یا نه!/ سروصدا در نشست خبری سلطانیه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین مستقر در ستاد خبری اجلاس غیر متعهدها خودروهای شهدای هسته ای ایران و بنرهایی از تصاویر آنها مقابل درب ورودی محل برگزاری اجلاس نصب شده است و با توجه به این موضوع وزرای خارجه کشورهای مختلف هنگام رسیدن به محل اجلاس با این تصاویر و خودرو ها روبه رو می شدند و خودرو شهدای هسته ای کانون توجه وزرای خارجه کشورهای مختلف شده بود.
حضور خبرنگاران رسانه های داخلی و بین المللی امروز نیز در اجلاس پررنگ بود و وزرای امور خارجه هنگام ورود به سالن اصلی نشست با شمار زیادی از خبرنگاران روبه رو می شدند که قصد پوشش دهی اخبار ورود آنها به اجلاس را داشتند.
صبح امروز سخنرانی صالحی وزیر خارجه ایران و آخوندزاده دبیر نشست کارشناسان ارشد نیر با حاشیه های جالبی همراه بود.
دبیرکل نشست کارشناسان ارشد اجلاس هنگام معرفی “علی‌اکبر صالحی” وزیر امور خارجه از او با نام “علی‌اکبر ولایتی” یاد کرد که با واکنش حضار مواجه شد.
آخوندزاده در ادامه سخنانش همچنان تحت تاثیر اشتباه لغوی صورت گرفته قرار داشت که «علی‌اکبر صالحی»!

 وزیر امور خارجه کشورمان پس از این با لبخند به حضار پاسخ داد که آقای آخوندزاده هنوز مردد است که من وزیر خارجه هستم یا نه!
این اظهارات صالحی با خنده حاضرین مواجه شد و دقایقی فضای حاکم بر نشست را تحت تاثیر خود قرار داد.
البته امروز در حاشیه برگزاری اجلاس وزاری امور خارجه نشست خبری نماینده ایران در سازمان انرژی اتمی برگزار شد که مورد استقبال خبرنگاران قرار گرفت.
با توجه به حضور گسترده خبرنگاران در این نشست خبری در میان سخنان سلطانیه همهمه هایی میان حاضران در سالن کنفرانس به وجود آمده بود و این موضوع باعث شد سلطانیه بارها در این باره تذکرهایی بدهد.
سلطانیه در تذکر به فیلمبرداران در جلوی سالن کنفرانس بودند گفت: دوربین ها اتوماتیک هستند و شما باید آنها را تنظیم کنید و مانند خلبان هواپیما بنشینید و از دور آن را هدایت کنید. /۲۷۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.