حافظ بگو شعری برای معتادان

۴ م دیماه ،

معتادانی که در کنار مقبره حافظ شیرازی تجمع کرده بودند و در حال کشیدن مواد بودند انگار منتظر شعری از جانب وی بودند تا فالشان را بخوانند.

استاندار فارس در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: من به شخصه از وجود معتادان و پرسه زدن آنان در اطراف آرامگاه های سعدی و حافظ که از اشخاص ارزشمند ایران بوده اند ناراحت هستم.
وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا بدون هیچ گونه تعللی مراکز درمانی این شهر را آماده و گسترده تر می سازیم تا در آینده نه چندان دور شاهد کاهش گروه هایی از معتادان در سطح شهر باشیم.
استاندار فارس اضافه کرد: با انجام اقدامات کارشناسی علل روند این پدیده ورود مواد مخدر قاچاق،توسط مجرمین به داخل شهرهای شیراز است که سبب تحریک جوانان و استعمال آنان از این مرگ های تدریجی می گردد.
وی با اشاره به گزارشات مردمی مبنی بر آزار و اذیت از سوی این اشخاص به نوامیس خود عنوان کرد: ما با جدیت تمام با این اشخاص برخورد خواهیم کرد و برای اشخاص معتاد و مریض گونه با افزایش اقدامات درمانی سعی بر بهبودی آنان داریم.
عابدینی در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نه چندان دور چهره زشتی که معتادان برای شهر توریستی شیراز به وجود آورده اند مثل سابق دلچسب و گوارای مسافران و هموطنان شیرازی باشد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.