حذف نیما عالمیان از رقابت ها / آغاز کار نوشاد برابر حریف فرانسوی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

رقابت های تنیس روی میز تور جهانی آلمان با حذف نیما عالمیان از دور رقابت ها پیگیری شد و مسابقات نوشاد عالمیان تا ساعتی دیگر اغاز خواهد شد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، نیما عالمیان در دومین بازی مرحله گروهی رقابتهای رده سنی بزرگسالان تور جهانی آلمان موفق شد آندرو باگالی را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و باخت اولین دیدارش مقابل حریف اسلواکی را جبران کند اما در مجموع گیم شماری وی رتبه دوم گروه را به دست آورد و نتوانست به دور دوم راه یابد و از دور رقابتها کنار رفت .
بر اساس این گزارش تفسیری، در رده سنی زیر ۲۱ سال مسابقات تورجهانی آلمان، نیما عالمیان موفق شد در اولین دیدار با نتیجه ۳ بر صفر مقابل آندری میلووانوف از بلاروس به برتری دست یابد . اما در دومین دیدار و در مصاف فران کوجیک از کرواسی با نتیجه ۳ بر ۲ شکست را پذیرا شد، این در حالی است که نماینده ارزنده کشورمان ابتدا با حساب ۲ بر یک از این حریف پیش افتاده بود اما در نهایت تسلیم شد و با قبول این شکست از صعود به مرحله بعدی باز ماند و به کار خود در این مسابقات پایان داد.همچنین در رقابتهای دونفره، تیم نوشاد و نیما عالمیان در اولین مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر مقابل تیم دونفره دیدوخ و کاتکوف از اکراین باختند و از دور مسابقات کنار رفتند . اما نوشاد عالمیان، دیگر نماینده ایران در این پیکارها از آنجا که در سید ۲۵ بازیهای بزرگسالان قرار دارد با معافیت از مرحله گروهی امروز( ۱۲ آبان ) در مرحله حذفی کار خود را آغاز می نماید.
طبق قرعه کشی، وی با رتبه جهانی ۶۷ در مسابقات رده سنی بزرگسالان و در اولین دیداربه مصاف روماین لورنتز با رنکینگ جهانی ۲۴۸ می رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف فرانسوی با برنده تیموبول آلمانی و یوشی مورا از ژاپن مسابقه خواهد داد./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.