حسن زاده:مقابل شهرداری فقط دنبال بردبودیم

۲۹م دیماه ،

محسن حسن‌زاده بعد از پایان بازی تیمش در مقابل شهرداری ساوه در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، اظهار کرد: ما در این بازی دو بازیکن سرشناس خود را در اختیار نداشتیم و طبیعی بود که کمی با احتیاط کار کرده و مراقب تمام اتفاقات بازی باشیم و بعد به سه امتیاز فکر کنیم.

وی ادامه داد: البته ما با توجه به موقعیتی که در جدول رده بندی داریم، در هر شرایطی که باشیم در تمام بازی‌های آینده تا پایان فصل به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و پیش از بازی هم به شکلی تمرین کرده بودیم که حتما در خانه مقابل تیم شهرداری ساوه سه امتیاز را به دست بیاوریم.

حسن زاده بیان داشت: اگر نگاهی به جدول کنید، می‌بینید که فاصله ما با گیتی پسند به هفت امتیاز رسید و باید اینگونه می‌شد که ما با خیال راحت هفته آینده به اصفهان رفته و در آرامش کامل در تلاش برای کسب یک پیروزی دیگر مقابل جدی‌ترین تعقیب کننده خود قرار بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به روند بازی تیمش برابر شهرداری ساوه اضافه کرد: به نظر من حریف بسیار سرسختی را در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال از پیش رو برداشتیم و یک گام دیگر به سوی قهرمانی در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حرکت کردیم.

سرمربی تیم فوتسال صبای قم با تمجید از تلاش و بازی خوب بازیکنان تیمش در دیدار هفته پنجم دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر شهرداری ساوه تصریح کرد: بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد و به نظرم تیم ما واقعاً خوب و قوی بازی کرد و نشان داد که در غیاب علی‌اصغر حسن‌زاده و محمد دهقان هم می‌توانیم مدعی باشیم و این یک آزمون سخت بود که بازیکنان ما از آن سربلند بیرون آمدند و لیاقت خود برای قهرمانی را نشان دادند.

وی عنوان داشت: ما در بازی رفت هم تیم شهرداری ساوه را با اختلاف بردیم و در این بازی خانگی نیز که مورد حمایت همه جانبه تماشاگران خوب قمی بودیم خوشبختانه در این بازی با نبوغ بازیکنان خود توانستیم یک بار دیگر تیم شهرداری ساوه را شکست دهیم.

حسن زاده عنوان کرد: با این حال خوب می‌دانستم که رقیب این هفته ما تیم سرسختی است و بردن آن‌ها کار آسانی نخواهد بود اما شما دیدید که بازیکنان ما آنقدر خوب بازی کردند که حریف نتوانست در مقابل ما حرفی برای گفتن داشته باشد و بدین ترتیب آماده بازی هفته آینده با گیتی پسند هستیم، دیداری که به نظر من حساسیت زیادی ندارد و برای ما همانند سایر بازی‌های لیگ برتر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.