حسینعلی ضیایی مدیرعامل پست بانک شد

۲۵فروردین۱۳،

بینا- بعداز مدت ها کش و قوس، حسینعلی ضیایی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی سکان هدایت پست بانک را در دست گرفت.
به گزارش بازار و سرمایه، آخرین تحولات این شرکت مشمول اصل ۴۴ حکایت از آن دارد که چهارشنبه قبل با برگزاری جلسه معارفه ای در وزارت اقتصاد،حسینعلی ضیایی به عنوان مدیرعامل تازه پست بانک جانشین حسن محبیان عراقی شده است.
ضیایی از تیر۸۶ تا اسفند ۸۷ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بود و سوابقی چون مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری دارد.محبیان عراقی هم که قبل از حضور در پست بانک،مدیرعامل شرکت پست بود،با حکم وزیر وقت وزارت ارتباطات ازدی ۸۹ تا اواخر سال قبل مدیریت پست بانک را به عهده داشت.پیش ازاین ودر۲۰ اسفند مرتضی دستجانی فراهانی به عنوان سرپرست این شرکت معرفی شده بود.
از قرارمعلوم این تصمیم وانتخاب اواخر سال قبل از سوی هیات مدیره تازه گرفته شده ولی معرفی مدیرعامل درسال جاری رخ داده است.همچنین به نقل از دو منبع موثق ضیایی طی روزهای قبل در محل پست بانک حاضر شده وامور این شرکت را به عهده گرفته است.
برپایه این گزارش،با برگزاری مجمع فوق العاده ایی در۲۶مرداد ۹۱،وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت،دو شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت گیلان و آذربایجان شرقی ، مدیریت سرمایه گذاری بانک ملی ایران به همراه شرکت سهامی بیمه ایران ، ۵ عضو حقوقی هیات مدیره پست بانک را تشکیل دادند.سپس صلاحیت مرتضی دستجانی فراهانی، حسینعلی ضیایی و حمزه پور از سوی بانک مرکزی تایید شد تا زمینه تشکیل جلسات هیات مدیره فراهم شود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد ناصر صالحی:

    جناب آقای مهندس ضیایی واقعا فردی شایسته لایق دلسوز و مدیری توانمند به نظام و جامعه اسلامی و … میباشند-
    امیدواریم خداوند به آن مردبزرگ طول عمر باعزت و کمال عنایت فرماید -برای سلامتیشان صلوات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.