حسینی: با ناداوری مقابل شهرداری بازی‌ را واگذار کردیم/ برنامه سازمان لیگ به ضرر پیکان است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۳/آذر/ – ۱۱:۴۲ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : کاپیتان تیم والیبال پیکان تهران با انتقاد به عملکرد داوری در دیدار این تیم مقابل شهرداری تبریز گفت: با ناداوری مقابل شهرداری بازی‌ را واگذار کردیم.

امیر حسینی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز،‌درباره اتفاقات پیش‌آمده در داوری دیدار پیکان مقابل شهرداری تبریز و اعتراضاتی که بازیکنان این تیم به نحوه قضاوت داور این دیدار داشتند، گفت: متاسفانه داورهای بالا و پایین فقط خطاهای بازیکنان تیم پیکان را می‌دیدند و خطاهای واضح تیم شهرداری را نمی‌گرفتند.  نحوه قضاوت خوب نبود. سال قبل هم تیم پیکان چند دیدار را به دلیل قضاوت بد داوران از دست داد. این ناحقی است و به بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند. پیکان با ناداوری بازی را به شهرداری تبریز واگذار کرد.

کاپیتان تیم پیکان با بیان اینکه اعتراضات بازیکنان به نحوه قضاوت کاملا طبیعی بود،‌ گفت: پیکان تیمی است که میلیاردی هزینه کرده است و از بازیکنان توقع پیروزی داردو اما اشتباهات داوری تلاش تیم ما را از بین برد و همین امر موحب عصبانیت بازیکنان و اعتراض آنها شد.هر چند که این اعتراضات فایده‌ای هم نداشت.درباره بازی تیم پیکان در هفته ششم لیگ برتر والیبال  و قبول شکست مقابل تیم شهرداری تبریز ،

حسینی درباره روند این دیدار گفت: در ست اول این دیدار  بازی خوبی ارائه کردیم و توانستیم دستورهای  کادر فنی را اجرا کنیم. اما در ست دوم با اینکه  آغاز خوبی داشتیم اما در پوئن‌های بالا تمرکزمان را از دست دادیم و این موضوع تا ست سوم ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: در ست چهارم بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و توانستند با اختلاف پوئن زیاد تیم شهرداری را شکست دهند اما در ست پنجم با وجود این که در ابتدا خوب آغاز کردیم اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

پاسور تیم پیکان با بیان این مطلب که همیشه تیمی که بازیکنان بهتری دارد نیم‌تواند پیروز میدان باشد،‌گفت: به اعتقاد من مهم‌ترین عامل در پیروزی یک تیم، هماهنگی و تمرکز است، تیمی که در این دو اصل، برتر باشد می‌تواند برنده از میدان خارج شود.

حسینی تیم‌های حاضر در این فصل از لیگ برتر مردان را در یک سطح دانست و گفت: همه تیم‌ها چه با حضور مهره‌های ملی‌پوش و چه بدون حضور مهره‌های ملی‌پوش توانمندی بالایی دارند و نتیجه این مسابقه نشان داد که هیچ تیمی از قبل برنده یا بازنده نیست. تیم شهرداری تبریز تیم خوبی است و مقابل پیکان با انگیزه و با روحیه بازی کردند و مزد تلاش خود را گرفت و پیروز شد.

کاپیتان تیم پیکان تهران ادامه داد: ما کمی مغرور شده بودیم و تا حدودی خود را برنده این بازی می‌دانستیم که همین ذهنیت باعث شده بود تمام توان خود را به کار نبریم. این بازی تجربه خوبی بود و اطمینان داشته باشید در ادامه لیگ بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

حسینی درباره این  موضوع که تیمش در ادامه یک ماه استراحت خواهد داشت، ضمن بیان این مطلب که پیکان به دلیل این نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ متضرر خواهد شد،‌گفت: ۲۸ روز از کوران مسابقات دور خواهیم بود و باز باید به تمرینات بدنسازی بپردازیم که این موضوع قطعا تیم را دچار مشکل خواهد کرد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.