حسین فرکی: می‌خواهیم به رده های بالای جدول صعود کنیم

۰۷م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای این که به رده های بالای جدول صعود کنیم از سر استقلال بگذریم.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، حسین فرکی در کنفرانس خبری پیش از بازی با استقلال تهران به خبرنگاران گفت: هم اکنون پس از ۷ بازی که نتایج خوبی گرفتیم به استقبال بازی استقلال آمده ایم و امیدواریم که این روند رو به رو رشد خود را در مقابل استقلال حفظ کنیم و با ۳ امتیاز دست پر تهران را ترک کنیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم از رده های ششم و هشتم بالاتر بیایم و به همین سبب بازیکنانم انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل استقلال دارند تا به صدر جدول صعود کنیم.

فرکی در مورد مصدومان فولاد خوزستان در بازی با استقلال تأکید کرد: شهاب کرمی از بازی با استقلال محروم بوده و مدافع برزیلی مان نیز مصدوم است و در چند هفته اخیر اصلاً بازی نکرده است.

سرمربی کنونی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد جدایی اش از نفت تهران گفت: دو فصل خوب را با نفت تهران داشتم که این نتایج فقط به خاطر تلاش مجموعه نفت تهران بود که حاشیه های انتقال به اراک، تیم را وارد حاشیه کرد؛ تلاش کردیم که نفت تهران هویت تازهی را در فوتبال ایران داشته باشد.

وی در پایان گفت: جدایی به سبب مسائل شخصی بود که دوست داشتم در محیط تازهی به فعالیت خود ادامه دهم و تجربیات تازه بدست بیاورم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.